P. Diddy i Mercedes na Super Bowl [wideo]
Już jutro na stadionie Cowboys Stadium w mieście Arlington rozegrany zostanie kolejny finał Super Bowl. Do grona producentów samochodów reklamujących się w przerwach widowiska dołączył Mercedes, który zaprosił do współpracy znanego rapera.
05.02.2011 | aktual.: 13.10.2022 13:54
Już jutro na stadionie Cowboys Stadium w mieście Arlington rozegrany zostanie kolejny finał Super Bowl. Do grona producentów samochodów reklamujących się w przerwach widowiska dołączył Mercedes, który zaprosił do współpracy znanego rapera.
Według amerykańskich analityków, za 30 sekundowy klip reklamowy emitowany podczas Super Bowl, trzeba będzie w tym roku zapłacić ponad 3 miliony dolarów. Łącznie widowisko może przynieść nawet 300 milionów dolarów zysku z reklam.
Niektórzy producenci już kilka dni temu zamieścili w internecie swoje filmy reklamowe, by jeszcze efektywniej wykorzystać budżet przeznaczony na kręcenie filmu, bowiem na Super Bowl nie puszcza się znanych już reklam. Filmy kręci się specjalnie na to wydarzenie.
Po raz pierwszy na Super Bowl pojawi się Mercedes, który w tym roku święci 125 urodziny powstania samochodu. Oprócz pokaźnych premii dla pracowników, koncern Daimlera postanowił wydać co nieco na film reklamowy. Gościem specjalnym jest raper P. Diddy, który nie odróżnia srebrnego od szarego.
Najpierw making of z planu zdjęciowego.
Mercedes-Benz Super Bowl Ad 125 Years
Poniżej faktyczny film reklamowy, który wyemitowany zostanie jutro podczas finału Super Bowl.
Źródło: Carscoop