Odświeżony Peugeot 308 wjeżdża do salonów. Kusi liczbą napędów do wyboru
Po czterech latach od rynkowego debiutu Peugeot zdecydował się odświeżyć swój kompakt. Jak zwykle w przypadku liftingu, ceny nieco wzrosły. A jak wygląda kwestia silników i wyposażenia?
Peugeot 308 - co zmieniło się po liftingu?
308 to jedno z ciekawiej narysowanych aut w swojej klasie. Francuski kompakt wyglądał dobrze przed liftingiem, a teraz jest jeszcze lepiej. Choć styliści zrezygnowali z charakterystycznych świetlnych "kłów" samochód ma swój charakter i trudno pomylić go z konkurencją.
Poza przeprojektowanym oświetleniem uwagę zwracają też zmienione zderzaki i atrapa chłodnicy. W kabinie natomiast znajdziemy nowe materiały wykończeniowe, które w dużej mierze pochodzą z recyklingu.
Najważniejsze, czyli bogata gama napędów pozostało jednak bez zmian. Klienci mogą wybierać spośród klasycznej hybrydy, hybrydy plug-in, diesla i elektryka.
Peugeot 408 vs 308 SW - odważny i zaskakujący ruch
Peugeot 308 - ceny minimalne wersji napędowych
- Hybrid 145 KM e-DCS6 - od 125 900 zł
- Diesel 130 KM EAT8 - od 126 500 zł
- Plug-in Hybrid 195 KM e-DCS7 - od 148 900 zł
- Elektryczny 156 KM 58,3 kWh - od 164 200 zł
Równie rozbudowana, co gama silników jest również lista wersji wyposażenia. Klienci mogą wybierać spośród pięciu wariantów. Już bazowa odmiana Style nie daje powodów do narzekań.
Peugeot 308 - wersje wyposażenia i ceny
Style - od 125 900 zł - standardowo m.in. reflektory Full LED z automatycznymi światłami drogowymi, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 16-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjny tempomat, 10-calowe multimedia z ekranem dotykowym, bezdotykowe uruchamianie, czujniki parkowania z tyłu,
Business - od 129 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, wbudowana nawigacja, przyciemniane szyby,
Allure - od 130 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, deska rozdzielcza z malowanymi krawędziami i dekoracją z materiału Texa, tapicerka Tremezzo ze skórą ekologiczną,
GT - od 145 500 zł - Allure + dodatkowo m.in. dekoracje z Alcantary, pakiet Sport, 18-calowe felgi, matrycowe reflektory LED, poszerzony zderzak i progi, bezdotykowy dostęp i uruchamianie,
GT Exclusive - od 153 000 zł - GT + dodatkowo m.in. aluminiowe dekoracje na panelach drzwi, elektrycznie sterowany fotel z certyfikatem AGR, podgrzewana kierownica, Peugeot i-Cockpit 3D, system kamer 360 stopni,