Odświeżony Peugeot 308 wjeżdża do salonów. Kusi liczbą napędów do wyboru

Po czterech latach od rynkowego debiutu Peugeot zdecydował się odświeżyć swój kompakt. Jak zwykle w przypadku liftingu, ceny nieco wzrosły. A jak wygląda kwestia silników i wyposażenia?

Peugeot 308 (2025)Peugeot 308 (2025)
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Peugeot 308 - co zmieniło się po liftingu?

308 to jedno z ciekawiej narysowanych aut w swojej klasie. Francuski kompakt wyglądał dobrze przed liftingiem, a teraz jest jeszcze lepiej. Choć styliści zrezygnowali z charakterystycznych świetlnych "kłów" samochód ma swój charakter i trudno pomylić go z konkurencją.

Poza przeprojektowanym oświetleniem uwagę zwracają też zmienione zderzaki i atrapa chłodnicy. W kabinie natomiast znajdziemy nowe materiały wykończeniowe, które w dużej mierze pochodzą z recyklingu.

Najważniejsze, czyli bogata gama napędów pozostało jednak bez zmian. Klienci mogą wybierać spośród klasycznej hybrydy, hybrydy plug-in, diesla i elektryka.

Peugeot 408 vs 308 SW - odważny i zaskakujący ruch

Peugeot 308 - ceny minimalne wersji napędowych

  • Hybrid 145 KM e-DCS6 - od 125 900 zł
  • Diesel 130 KM EAT8 - od 126 500 zł
  • Plug-in Hybrid 195 KM e-DCS7 - od 148 900 zł
  • Elektryczny 156 KM 58,3 kWh - od 164 200 zł

Równie rozbudowana, co gama silników jest również lista wersji wyposażenia. Klienci mogą wybierać spośród pięciu wariantów. Już bazowa odmiana Style nie daje powodów do narzekań.

Peugeot 308 (2025)
Peugeot 308 (2025) © Materiały prasowe

Peugeot 308 - wersje wyposażenia i ceny

Style - od 125 900 zł - standardowo m.in. reflektory Full LED z automatycznymi światłami drogowymi, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 16-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjny tempomat, 10-calowe multimedia z ekranem dotykowym, bezdotykowe uruchamianie, czujniki parkowania z tyłu,

Business - od 129 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, wbudowana nawigacja, przyciemniane szyby,

Allure - od 130 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, deska rozdzielcza z malowanymi krawędziami i dekoracją z materiału Texa, tapicerka Tremezzo ze skórą ekologiczną,

GT - od 145 500 zł - Allure + dodatkowo m.in. dekoracje z Alcantary, pakiet Sport, 18-calowe felgi, matrycowe reflektory LED, poszerzony zderzak i progi, bezdotykowy dostęp i uruchamianie,

GT Exclusive - od 153 000 zł - GT + dodatkowo m.in. aluminiowe dekoracje na panelach drzwi, elektrycznie sterowany fotel z certyfikatem AGR, podgrzewana kierownica, Peugeot i-Cockpit 3D, system kamer 360 stopni,

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość
Uciekał przed policją, choć sam nie wiedział dlaczego. Skończył w rowie
Uciekał przed policją, choć sam nie wiedział dlaczego. Skończył w rowie
Najtańsze paliwo najbardziej podrożeje. Eksperci podali o ile
Najtańsze paliwo najbardziej podrożeje. Eksperci podali o ile
Pierwsza jazda: MG HS Hybrid+ to nowe rozdanie. Teraz dopiero się zacznie
Pierwsza jazda: MG HS Hybrid+ to nowe rozdanie. Teraz dopiero się zacznie
Volkswagen wstrzymuje produkcję elektryków. Popyt rośnie, ale nadal zbyt wolno
Volkswagen wstrzymuje produkcję elektryków. Popyt rośnie, ale nadal zbyt wolno
Forza Horizon 6 przeniesie graczy do Japonii. Jest zwiastun
Forza Horizon 6 przeniesie graczy do Japonii. Jest zwiastun
Tysiące Niemców stracą pracę. Motoryzacyjny gigant podjął decyzję
Tysiące Niemców stracą pracę. Motoryzacyjny gigant podjął decyzję
Test: Volkswagen California T7. Wszystko, za co ją lubię i kilka rzeczy, które bym zmienił
Test: Volkswagen California T7. Wszystko, za co ją lubię i kilka rzeczy, które bym zmienił
12 lat i diesel pod maską. Ulubione auta Polaków
12 lat i diesel pod maską. Ulubione auta Polaków
Były gwiazdor F1 sprzedaje swojego Astona. Sam lakier kosztował krocie
Były gwiazdor F1 sprzedaje swojego Astona. Sam lakier kosztował krocie
Audi Q9 oficjalnie potwierdzone. Wiemy, kiedy zadebiutuje
Audi Q9 oficjalnie potwierdzone. Wiemy, kiedy zadebiutuje
Chiny idą jak po swoje. Pokonali już Audi i Renault
Chiny idą jak po swoje. Pokonali już Audi i Renault