Odświeżony Ford Puma wyceniony w Polsce. Inaczej być nie mogło

Puma to najlepiej sprzedający się model Forda w Europie. Po 5 latach od premiery, producent zdecydował się na lifting crossovera. Jak zwykle w takich przypadkach, jest drożej, niż było wcześniej.

Ford Puma po liftingu
Ford Puma po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult
Aleksander Ruciński

09.04.2024 11:06

Ford Puma po liftingu - co się zmieniło?

Odświeżoną Pumę poznacie przede wszystkim po logo producenta przeniesionym na atrapę chłodnicy. Nowa jest także sygnatura świetlna reflektorów i tylnych lamp, a także wzory felg i lakiery nadwozia.

W kabinie z kolei znajdziemy większy, 12-calowy ekran multimediów, a na liście wyposażenia pojawiły się systemy wsparcia takie jak np. układ automatycznego hamowania podczas wykrycia ruchu poprzecznego przy cofaniu.

Jeśli chodzi o silniki, te pozostały bez zmian, choć póki co w cenniku nie widać 200-konnej wersji ST. Miejmy nadzieję, że to nie koniec ostrego crossovera. Jeśli chodzi o ceny poszczególnych wersji napędowych. Znajdziecie je poniżej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ford Puma po liftingu - ceny minimalne wersji napędowych:

  • 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM M6 - od 99 900 zł (110 300 zł)
  • 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM A7 Powershift - od 113 860 zł (122 860 zł)
  • 1.0 EcoBoost Hybrid 155 KM A7 Powershift - od 120 660 zł (131 160 zł)
  • 1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM A7 Powershift - od 148 560 zł (163 060 zł)

Powyższe kwoty są cenami promocyjnymi w związku z ofertą inauguracyjną. W nawiasach widnieją natomiast ceny domyślne, które będą obowiązywać po jej wygaśnięciu.

Poza czterema opcjami napędu klienci mogą wybierać także spośród czterech wersji wyposażenia. Szczegóły poniżej.

Ford Puma po liftingu
Ford Puma po liftingu© WP Autokult

Ford Puma po liftingu - ceny wersji wyposażeniowych

Titanium - od 99 900 zł (110 300 zł) - standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, system Pre-Collision, Lane Keeping Aid, Wrong-Way Alert, Traffic Sign Recognition i Driver Alert, tempomat z systemem ISA, 17-calowe felgi, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, multimedia z 12-calowym ekranem i nawigacją, klimatyzacja automatyczna,

ST-Line - od 109 160 zł (119 660 zł) - Titanium + dodatkowo m.in. sportowe zawieszenie, felgi w stylizacji ST-Line, pakiet stylistyczny ST-Line, sportowa kierownica i akcenty we wnętrzu,

ST-Line X - od 114 960 zł (129 460 zł) - ST-Line + dodatkowo m.in. 18-calowe felgi, nagłośnienie B&O, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, częściowo skórzana tapicerka, regulacja podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy, przednia szyba akustyczna, elektrycznie sterowana klapa bagażnika,

ST - od 148 560 zł (163 060 zł) - ST-Line X + dodatkowo m.in. system Reverse Brake Assist, Adaptive Cruise Control, Blind Spot Assist z Cross Traffic Alert, matrycowe reflektory, zawieszenie sportowe ST, system kamer 360, czujniki parkowania z przodu, tarczowe hamulce z przodu i z tyłu, podgrzewana szyba przednia, podgrzewana kierownica, fotel Ford Performance,

Ford Puma po liftingu
Ford Puma po liftingu© WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)