Odświeżony Ford Fiesta Van [wideo]

Ford już jakiś czas temu zaprezentował odświeżoną Fiestę z atrapą chłodnicy przypominającą atrapę Astona Martina. Kuracji odmładzającej poddano także komercyjną wersję Van, która już niebawem pojawi się w europejskich salonach.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Ford już jakiś czas temu zaprezentował odświeżoną Fiestę z atrapą chłodnicy przypominającą atrapę Astona Martina. Kuracji odmładzającej poddano także komercyjną wersję Van, która już niebawem pojawi się w europejskich salonach.

Niespodzianki nie ma, gdyż komercyjna wersja poza brakiem tylnych szyb bocznych nie różni się niczym od wersji pasażerskiej. W środku na darmo możemy szukać tylnej kanapy, gdyż zastąpiono ją przestrzenią ładunkową, która oddzielona jest od przedniego rzędu siedzeń charakterystyczna kratką.

Przestrzeń ładunkowa ma długość 130 cm, a jej pojemność oszacowano na 1 m[sup]3[/sup], a więc 1000 litrów. Maksymalna masa ładunku to 485-508 kg (w zależności od wersji silnikowej).

Obraz

Klienci będą mogli wybierać spośród następujących jednostek napędowych:

  • 1,25-litrowy silnik benzynowy Duratec o mocy 82 KM;
  • 1,5-litrowy silnik wysokoprężny Duratorq TDCi generujący 75 KM;
  • 1,6-litrowy silnik wysokoprężny Duratorq TDCi generujący 95 KM.

Najmocniejsza jednostka wysokoprężna będzie także dostępna w wersji ECOnetic. Pojazd będzie wyposażony w system start/stop, aerodynamiczne podwozie, opony o niskich oporach toczenia i nieco obniżone zawieszenie. Dzięki tym modyfikacjom Fiesta Van ECOnetic ma zużywać średnio jedynie 3,3 litra oleju napędowego na każde przejechane 100 km, a emisja dwutlenku węgla wyniesie 87 g/km.

2013 Ford Fiesta Van Facelift

  • Obraz
  • Obraz
[1/2] Źródło zdjęć: |

Źródło: CarscoopWCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne sprawdzą się latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne sprawdzą się latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam