Nowy Volkswagen Transporter - oficjalna odsłona

Zaledwie jeden dzień po tym, jak w Internecie znalazły się pochodzące z niewiadomego źródła zdjęcia nowego Volkswagena Transportera/Multivana, niemiecki producent postanowił wyłożyć karty na stół. Przed Wami kolejna odsłona niemieckiej solidności dla wielodzietnych rodzin, kurierów oraz ogrodników.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Zaledwie jeden dzień po tym, jak w Internecie znalazły się pochodzące z niewiadomego źródła zdjęcia nowego Volkswagena Transportera/Multivana, niemiecki producent postanowił wyłożyć karty na stół. Przed Wami kolejna odsłona niemieckiej solidności dla wielodzietnych rodzin, kurierów oraz ogrodników.

Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego. Linia nadwozia nie zmieniła się praktycznie wcale, co było akurat do przewidzenia, po co zmieniać coś co jest dobre i uniwersalne. Wnuczek "Bulika" dostał całkowicie odmieniony pas przedni z większymi lampami nawiązującymi do nowych modeli niemieckiego producenta(Scirocco, Golfa i Polo), zmieniony zderzak, wloty powietrza oraz lusterka. Z boku mamy teraz również chromowaną listwę, a z tyłu nowe klosze lamp.

W kabinie podobnie jak na zewnątrz, jedynie "aktualizacja" na obecny standard Volkswagena. Trójramienna kierownica, nowe zegary oraz najnowszy model radia z nawigacją obsługiwaną za pomocą ekranu dotykowego. Oprócz tego auto wyposażono w ulepszony system ESP, system pomocy podczas ruszania ze wzniesienia oraz Side Assist, który informuje nas o pojazdach znajdujących się w martwym punkcie.

Pod maską królują jednostki diesla o pojemności 2.0-litra z systemem common-rail w czterech wersjach: 84KM i 220Nm(dla kogo?!), 102KM i 250Nm, 140KM i 340Nm oraz najmocniejsza odmiana z mocą 180 koni i 400Nm momentu obrotowego. Dla każdego coś miłego. Jak twierdzi niemiecki producent jednostki ograniczyły swój apetyt na paliwo nawet o 1.9-litra na sto kilometrów, emisja szkodliwego dwutlenku węgla spadła natomiast aż o 52g/kilometr.

Ciekawostką jest nowa siedmiobiegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG, która pierwszy raz będzie dostępna również w wersjach z napędem 4Motion. T5 zadebiutuje na salonie we Frankfurcie, natomiast na rynek trafi już w październiku.

Po co zmieniać coś co jest dobre? Wystarczło więc tylko delikatnie poprawić.[block position="inside"]9773[/block]

Źródło: carscoop.blogspot.com

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀