Nowy Volkswagen Passat Alltrack – polski cennik

Nowy Volkswagen Passat wchodzi na polski rynek w wersji Alltrack. Ceny zaczynają się od 147 590 zł.

Obraz
Marcin Łobodziński

Volkswagen Passat Alltrack został w gamie Volkswagena spozycjonowany jako kolejna wersja wyposażenia zwykłego Passata, dlatego jego cennik odnajdziecie obok cennika standardowego modelu Variant. Alltrack to uterenowiona wersja kombi, która wizualnie odróżnia się od pozostałych wersji wyższym zawieszeniem, innymi zderzakami i progami ze wstawkami z czarnych i srebrnych tworzyw sztucznych. Prześwit został podniesiony o 27,5 mm, seryjny jest napęd na cztery koła z dodatkowym trybem OFFROAD, osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz bogate wyposażenie porównywalne z topową odmianą Highline, a auto dostępne jest tylko z mocniejszymi silnikami.

Obraz

Podstawowym źródłem napędu jest 2-litrowy diesel TDI o mocy 150 KM w konfiguracji z manualną skrzynią biegów. Alltracka kupicie również z mocniejszymi odmianami tego silnika o mocy 190 i 240 KM. Pierwszy występuje tylko z 6-stopniowym manualem, natomiast drugi to już jednostka Bi-Turbo dostępna tylko z 7-biegową przekładnią DSG. Taką skrzynię dostaniecie również zamawiając Passata Alltracka 2.0 TSI o mocy 220 KM. Ta benzynowa konfiguracja jest dedykowana tylko dla Alltracka. Zwykły Passat Variant z silnikiem TSI o tej mocy dostępny jest tylko z 6-stopniowym automatem DSG.

Obraz

Porównując te same konfiguracje, Passat Alltrack od Passata Varianta w wersji Highline jest droższy jedynie o 4200 zł. Nie oznacza to jednak, że dostajemy więcej. Poza elementami wizualnymi, w porównaniu z wersją Highline brakuje mu tempomatu adaptacyjnego, który trzeba zamówić za 3080 zł wraz z systemem Front Assist. Sam system Front Assist wraz z hamulcem antykolizyjnym jest już wyposażeniem standardowym. Alltrack jest seryjnie wyposażony w 17-calowe obręcze kół z oponami samouszczelniającymi się o rozmiarze 225/55 R17 oraz pełnowymiarowe koło zapasowe. W opcji są felgi o średnicy 18 i 19 cali.

Obraz

Porównując opcje, również i tu lista jest niemal identyczna jak w Highline, ale na przykład nie można dokupić do Alltracka siedzisk dla dzieci zintegrowanych w skrajnych siedzeniach tylnej kanapy czy instalacji Rear Seat Entertainment.

Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥