Nowy Opel Insignia wyceniony. Najmniej zapłacimy za 3-cylindrowego diesla

Nowy Opel Insignia wyceniony. Najmniej zapłacimy za 3‑cylindrowego diesla

Kosmetyczne zmiany wizualne i znaczące przetasowania w cenniku - tak w skrócie wygląda oferta Opla w klasie średniej.
Kosmetyczne zmiany wizualne i znaczące przetasowania w cenniku - tak w skrócie wygląda oferta Opla w klasie średniej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
21.09.2020 11:52, aktualizacja: 22.03.2023 10:12

Opel Insignia po faceliftingu nareszcie wjeżdża do polskich salonów. Klienci, którzy czekali na ten model, mogą jednak czuć się nieco rozczarowani. Cena nie należy bowiem do najniższych, a rolę podstawowego silnika pełni mały, 3-cylindrowy diesel.

Odświeżona Insignia zadebiutowała pod koniec 2019 roku, lecz z powodu zawirowań związanych z pandemią koronawirusa, wjechała do polskich salonów dopiero teraz, z 10-miesięcznym opóźnieniem. Jak kształtuje się gama tego modelu i ile trzeba zapłacić za podstawowe wydanie?

Dokładnie 123 300 zł. W zamian dostaniemy bazową wersję wyposażenia Edition sparowaną ze 122-konnym, 3-cylindrowym dieslem 1,5 i 6-biegową przekładnią manualną. Cena dotyczy oczywiście liftbacka. Chętni na kombi muszą bowiem dołożyć dodatkowe 4000 zł.

Jeśli chodzi o wersje napędu, jest ich 7. Wbrew panującej modzie są to głównie diesle. Oferta Opla powinna więc przypaść do gustu wielbicielom silników wysokoprężnych. Listę dostępnych wariantów prezentujemy poniżej:

Nowy Opel Insignia - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki Diesla:

  • 1.5 Diesel 122 KM M6 - od 123 300 zł
  • 1.5 Diesel 122 KM A8 - od 131 300 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM M6 - od 135 400 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM A8 - od 155 400 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM A8 AWD - od 168 400 zł

Silniki benzynowe:

  • 2.0 Turbo 170 KM A9 - od 144 800 zł
  • 2.0 Turbo 200 KM A9 - od 152 800 zł

Jak widać, gama silników benzynowych została ograniczona do doładowanej dwulitrówki, parowanej wyłącznie z 9-stopniowym automatem. Rolę bazowego silnika pełni natomiast 1,5-litrowy diesel z 3 cylindrami znany już z mniejszej Astry.

Jeśli zaś chodzi o wersje wyposażenia, jest ich 7, podobnie jak opcji napędu. Opel przygotował warianty przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych - w końcu Insignia to jedno z najpopularniejszych aut flotowych w Polsce.

Nowy Opel Insignia - wersje wyposażenia:

  • Edition - od 123 300 zł - w standardzie m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, pełne oświetlenie LED, tempomat, multimedia z 7-calowym ekranem, Apple CarPlay i Android Auto, czujniki parkowania
  • Bussiness Edition - od 127 800 zł - dodatkowo m.in. nawigacja satelitarna, ergonomiczny fotel kierowcy AGR, 17-calowe felgi aluminiowe, możliwość skorzystania z opcjonalnych pakietów
  • GS Line - od 144 800 zł - osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED, czarna podsufitka, sportowa, podgrzewana kierownica, ambientowe podświetlenie wnętrza, adaptacyjne zawieszenie, 18-calowe felgi
  • GS Line+ - od 163 800 zł - system bezkluczykowy, składane lusterka z oświetleniem podłoża, system audio Bose, system nawigacji navi pro, ładowarka indukcyjna, skórzana tapicerka z wentylacją, 20-calowe felgi, pakiet aerodynamiczny, matrycowe reflektory InteliLux
  • Elegance - od 142 600 zł - tapicerka skórzano-materiałowa, chromowane listwy ozdobne, 17-calowe felgi Elegance, możliwość dokupienia dodatkowych pakietów
  • Bussiness Elegance - od 153 700 zł - system bezkluczykowy, ładowarka indukcyjna, multimedia navi pro, sportowe fotele przednie AGR, 18-calowe felgi, matrycowe reflektory InteliLux, rozpoznawanie znaków drogowych
  • Ultimate - od 157 550 zł - wnętrze jak w GS Line, tapicerka z Alkantary, przyciemnianie szyby
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)