Nowy Ford Galaxy (2015) przeszedł radykalny facelifting

Ford zaprezentował nowe Galaxy, które kończy odświeżanie całej europejskiej gamy modelowej tego producenta poza modelem KA. Co nowego wnosi w stosunku do poprzednika?

Nowy Ford Galaxy (2015) przeszedł radykalny facelifting
Marcin Łobodziński

03.04.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:29

Upgrade to first class with Darcy Oake

We wnętrzu odnaleziono dodatkową przestrzeń nad głowami pasażerów. Ford twierdzi, że stworzył najwygodniejszy i najsprawniejszy system składania i rozkładania foteli trzeciego rzędu, oferujących największy komfort podróżowania w segmencie. Nowa jest cała deska rozdzielcza, zestaw multimediów i wskaźników oraz fotele przednie z poprawionym systemem regulacji i 11-punktowym masażem. Ponadto w wyposażeniu odnajdziemy inteligentny tempomat rozpoznający znaki drogowe i ograniczający według ich wskazań prędkość jazdy. Pojawił się także system antykolizyjny.

Nowe jest zawieszenie tylne oraz adaptacyjny układ kierowniczy. Zwiększono skok zawieszenia, a opcjonalnie w tylnej osi znajdzie się nowy układ samopoziomujący. Modyfikacjom poddano również gamę silnikową, składającą się z dwóch jednostek benzynowych i dwóch diesli. Te pierwsze będą reprezentowały silniki 1,5 EcoBoost o mocy 160 KM i 2,0 EcoBoost o mocy 240 KM. Diesle to 2-litrowy motor TDCi w wariancie 120, 150 i 180 KM, oraz również 2-litrowy, ale doładowany dwiema turbosprężarkami TDCi o mocy 210 KM. Maksymalny moment obrotowy tego silnika to aż 450 Nm.

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)