Nowe BMW X1 (2015) – polskie ceny

Nowe BMW X1 (2015) – polskie ceny

Nowe BMW X1 (2015) – polskie ceny
Marcin Łobodziński
29.07.2015 10:44, aktualizacja: 20.10.2022 20:45

BMW Polska opublikowało cennik radykalnie odmienionego X1, które właśnie wchodzi na nasz rynek. Ile kosztuje takie auto?

Nowe BMW X1 zostało zbudowane na zupełnie nowej platformie UKL2, gdzie silniki umieszczone są poprzecznie, a standardowy napęd na jedną oś to napęd przedni. Są oczywiście wersje xDrive z napędem na cztery koła. Platforma jest wspólna również dla modelu Active Tourer. Nowe X1 jest wyższe od poprzednika i wyglądem zbliżyło się do minivana. Zwiększyła się również funkcjonalność tego samochodu, m. in. bagażnik urósł do 505 litrów, a wnętrze ma być przestronniejsze.

Cena najtańszego X1 to 141 700 zł za wersję sDrive18d z napędem na przednią oś. 150-konny diesel współpracujący z 6-biegowym manualem jest więc podstawową jednostką napędową. Natomiast w podstawowym standardzie wyposażenia dostępne są również wersje sDrive20i oraz xDrive z mocą 192 KM i z 8-stopniowym automatem, oraz xDrive20d o mocy 190 KM, z 6-stopniową przekładnią manualną. Dopiero w wyższej specyfikacji Advantage oferowane są wersje 25i oraz 25d. Najmocniejsze silniki niezależnie od rodzaju zasilania osiągają moc 231 KM i są dostępne tylko z napędem xDrive oraz 8-biegowym automatem. Ich ceny to 177 300 zł niezależnie od rodzaju paliwa.

Obraz

Podstawowe wyposażenie BMW X1 obejmuje poza oczywistymi elementami m. in. system ostrzegania przed kolizją, układ Performance Control, przełącznik właściwości jezdnych wraz z trybem ECO PRO, układ kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia (tylko xDrive), klimatyzację manualną (wersje xDrive25i oraz 25d klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa), dzielone i składane oparcie kanapy tylnej w proporcji 40:20:40, zestaw nagłośnienia z 6,5-calowym ekranem dotykowym i dodatkowymi głośnikami niskotonowymi. Dodatkowo tylko dla wersji 25i oraz 25d w podstawowej dla nich specyfikacji Advantage przygotowano seryjnie czujniki parkowania z tyłu oraz aktywny tempomat.

Nowe BMW X1 (2016) - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/76]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)