Nowe BMW Serii 4 już w konfiguratorze. Ceny modelu w Polsce

Jedno z najbardziej kontrowersyjnych BMW ostatnich lat właśnie wjeżdża do salonów. Nowa Seria 4 z charakterystyczną, dużą atrapą chłodnicy jest już dostępna w konfiguratorze. Jakie wersje przewidział importer i ile trzeba za nie zapłacić?

Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Choć polski oddział BMW jeszcze nie pochwalił się oficjalnym cennikiem nowej Serii 4, auto jest już dostępne w internetowym konfiguratorze marki. Aplikacja ta pozwala nie tylko stworzyć wymarzony egzemplarz, ale i zapoznać się z dostępnymi wariantami oraz ich cenami.

Nowa Seria 4 jest droższa od swojego poprzednika, wycenianego na co najmniej 169 200 zł. Za nową odsłonę zapłacimy o 20 700 zł więcej, czyli 189 900 zł. A jak kształtują cię ceny droższych wersji?

Nowe BMW Serii 4 - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 420i 184 KM - od 189 900 zł
  • 430i 258 KM - od 212 900 zł
  • M440i xDrive 374 KM - od 309 900 zł

Silniki Diesla:

  • 420d 190 KM - od 204 900 zł
  • 420d xDrive 190 KM - od 214 900 zł

Każda z wersji występuje standardowo z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Oprócz tego klienci mogą liczyć na system multimedialny iDrive, klimatyzację i pakiet systemów wsparcia kierowcy. Do wyboru są 3 linie wyposażenia.

Nowe BMW Serii 4 - wersje wyposażenia:

  • Linia podstawowa - od 189 900 zł - poza wymienionymi wcześniej zawiera też m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, materiałowo-skórzaną tapicerkę i komfortowe, bazowe zawieszenie.
  • M Sport - od 205 000 zł - tutaj dodatkowo możemy liczyć na ambientowe oświetlenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny, sportowe zawieszenie M, sportowe fotele i sportową kierownicę, ozdobne, czarne wstawki nadwozia i aluminiowe wstawki kokpitu.
  • M - od 309 900 zł - topowa odmiana występująca wyłącznie w parze z najmocniejszym napędem M440i xDrive o mocy 374 KM charakteryzuje się m.in. ostrzejszymi nastawami skrzyni biegów, układem kierowniczym o krótszym przełożeniu, tylnym spojlerem, elektrycznie regulowanymi fotelami i 18-calowymi kołami.
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀