Nowe BMW Serii 4 już w konfiguratorze. Ceny modelu w Polsce

Jedno z najbardziej kontrowersyjnych BMW ostatnich lat właśnie wjeżdża do salonów. Nowa Seria 4 z charakterystyczną, dużą atrapą chłodnicy jest już dostępna w konfiguratorze. Jakie wersje przewidział importer i ile trzeba za nie zapłacić?

Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Choć polski oddział BMW jeszcze nie pochwalił się oficjalnym cennikiem nowej Serii 4, auto jest już dostępne w internetowym konfiguratorze marki. Aplikacja ta pozwala nie tylko stworzyć wymarzony egzemplarz, ale i zapoznać się z dostępnymi wariantami oraz ich cenami.

Nowa Seria 4 jest droższa od swojego poprzednika, wycenianego na co najmniej 169 200 zł. Za nową odsłonę zapłacimy o 20 700 zł więcej, czyli 189 900 zł. A jak kształtują cię ceny droższych wersji?

Nowe BMW Serii 4 - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 420i 184 KM - od 189 900 zł
  • 430i 258 KM - od 212 900 zł
  • M440i xDrive 374 KM - od 309 900 zł

Silniki Diesla:

  • 420d 190 KM - od 204 900 zł
  • 420d xDrive 190 KM - od 214 900 zł

Każda z wersji występuje standardowo z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Oprócz tego klienci mogą liczyć na system multimedialny iDrive, klimatyzację i pakiet systemów wsparcia kierowcy. Do wyboru są 3 linie wyposażenia.

Nowe BMW Serii 4 - wersje wyposażenia:

  • Linia podstawowa - od 189 900 zł - poza wymienionymi wcześniej zawiera też m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, materiałowo-skórzaną tapicerkę i komfortowe, bazowe zawieszenie.
  • M Sport - od 205 000 zł - tutaj dodatkowo możemy liczyć na ambientowe oświetlenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny, sportowe zawieszenie M, sportowe fotele i sportową kierownicę, ozdobne, czarne wstawki nadwozia i aluminiowe wstawki kokpitu.
  • M - od 309 900 zł - topowa odmiana występująca wyłącznie w parze z najmocniejszym napędem M440i xDrive o mocy 374 KM charakteryzuje się m.in. ostrzejszymi nastawami skrzyni biegów, układem kierowniczym o krótszym przełożeniu, tylnym spojlerem, elektrycznie regulowanymi fotelami i 18-calowymi kołami.
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Plaga kradzieży w Polsce. Złodzieje znaleźli sobie nowy cel
Plaga kradzieży w Polsce. Złodzieje znaleźli sobie nowy cel
Prawdziwa plaga w Polsce. Takich kierowców są tysiące
Prawdziwa plaga w Polsce. Takich kierowców są tysiące
Mazda wygrywa w sądzie z Krajową Informacją Skarbową. Hybrydy z niższą akcyzą
Mazda wygrywa w sądzie z Krajową Informacją Skarbową. Hybrydy z niższą akcyzą
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu