Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z dwiema wersjami silnikowymi. Zbieranie zamówień rozpocznie się pod koniec maja 2018 roku.

Teraz samochód dla biznesmenów i menedżerów. Za kilka lat łakomy kąsek na rynku wtórnymTeraz samochód dla biznesmenów i menedżerów. Za kilka lat łakomy kąsek na rynku wtórnym
Źródło zdjęć: © mat. pras.
Mateusz Lubczański

Ósma generacja limuzyny wchodzi w świat cyfryzacji, naśladując rozwiązania wykorzystane wcześniej w flagowym modelu A8 czy też ciekawie zarysowanym A7. Wystarczy powiedzieć o trzech ekranach, które z powodzeniem zastępują nie tylko tradycyjne zegary, ale i panel klimatyzacji. Nowe Audi A6 ma długość 4939 mm, a jego rozstaw osi to 2924 mm. Większe wymiary pozwoliły na zwiększenie przestronności kabiny w stosunku do poprzednika.

Wnętrze Audi A6
Wnętrze Audi A6 © mat. prasowe

Na początku polscy klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma jednostkami napędowymi. Sześciocylindrowy motor benzynowy ma 340 KM i jest wspomagany przez układ "miękkiej hybrydy". Silnik wysokoprężny połączony jest z ośmiobiegową przekładnią tiptronic i również korzysta z konstrukcji mild hybrid.

Audi A6
Audi A6 © mat. prasowe

Audi A6 w standardzie wyposażone jest w diodowe reflektory przednie, dwustrefową klimatyzację oraz napęd na cztery koła quattro. Dodatkowo można zdecydować się na wersję sport, która ma m.in. sportowe fotele, trójramienną kierownicę czy opcję pakietu S line.

Bazowe egzemplarze z silnikiem diesla wyceniono na 296 600 zł. Odmiana benzynowa jest droższa. Importer życzy sobie za nią aż 303 900 zł.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było