Nowa Honda CR-V dla Europy - oficjalne informacje

Wygląd nowej Hondy CR-V nie jest żadną tajemnicą. Pojazd w wersji przeznaczonej na rynek amerykański został już zaprezentowany w tamtym roku, a jego sprzedaż w USA i Japonii rozpoczęła się w grudniu 2011 roku. Jednak dopiero teraz japoński producent ujawnił oficjalne informacje o modelu przeznaczonym dla Europy.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Wygląd nowej Hondy CR-V nie jest żadną tajemnicą. Pojazd w wersji przeznaczonej na rynek amerykański został już zaprezentowany w tamtym roku, a jego sprzedaż w USA i Japonii rozpoczęła się w grudniu 2011 roku. Jednak dopiero teraz japoński producent ujawnił oficjalne informacje o modelu przeznaczonym dla Europy.

Różnice w zakresie stylistyki są subtelne. W wersji europejskiej przestylizowano nieco zderzak przedni, dodano światła LED do jazdy dziennej, a lusterka nieznacznie zmodyfikowano, dodając kierunkowskaz.

Nowa Honda CR-V jest o 5 mm krótsza i o 30 mm niższa od obecnie oferowanego modelu i mierzy 4570 mm długości i 1650 mm wysokości. Honda twierdzi, że zmiany te nie wpłynęły na ilość miejsca w środku samochodu. Pojemność bagażnika wynosi 589 l, jednak po złożeniu tylnych siedzeń pojemność przestrzeni ładunkowej wzrasta do 1648 l. Tylna klapa została wyposażona w elektryczny mechanizm otwierający/zamykający, a próg załadunku obniżono o 25 mm. Dzięki tym rozwiązaniom załadunek cięższych przedmiotów nie powinien stanowić większego problemu.

Obraz

Europejscy klienci będą mieli do wyboru 3 jednostki napędowe:

  • 2,0-litrowy silnik i-VTEC generujący 155 KM i 192 Nm momentu obrotowego;
  • 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny generujący 120 KM i 300 Nm momentu obrotowego;
  • 2,2-litrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny i-DTEC generujący 150 KM i 350 Nm momentu obrotowego.

Modele z silnikami 1,6 i 2,0 będzie można zamówić w wersji z napędem na przednią oś. Dla bardziej wymagających przygotowano także napęd na cztery koła, który jest standardem dla motoru o pojemności 2,2 l.

Wszystkie Hondy CR-V przeznaczone na rynek europejski będą produkowane w fabryce zlokalizowanej w brytyjskim Swindon. Europejska odsłona Hondy CR-V zadebiutuje na salonie samochodowym w Paryżu, a sprzedaż ma rozpocząć się w październiku tego roku.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/11] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne