Nowa E klasa Mercedesa w polskiej cenie

Po prezentacji Mercedesa E klasy spora część motoryzacyjnego świata miała mieszane uczucia. Także nasi Czytelnicy nie mogli się zdecydować na jedną wersję wydarzeń: jednym "kanciastość" nowego Mesia nie przypadła do gustu, dla innych była wzorem do naśladowania. Jedno jest pewne - samochodu już niestety/stety (niewłaściwe skreślić) nie poprawimy.

Obraz
Mateusz Gajewski

Tymczasem znamy już polskie ceny nowej E klasy.

Po prezentacji Mercedesa E klasy spora część motoryzacyjnego świata miała mieszane uczucia. Także nasi Czytelnicy nie mogli się zdecydować na jedną wersję wydarzeń: jednym "kanciastość" nowego Mesia nie przypadła do gustu, dla innych była wzorem do naśladowania. Jedno jest pewne - samochodu już niestety/stety (niewłaściwe skreślić) nie poprawimy.

Tymczasem znamy już polskie ceny nowej E klasy.

Podstawowym modelem, który dostępny jest na razie w przedsprzedaży, jest wersja E 220 CDI BlueEFFICIENCY. Pod jego maską zamontowano całkiem nową jednostkę wysokoprężną o podwójnym turbodoładowaniu. Ceny samochodu w takiej opcji zaczynają się od 182.500zł.

Ponadto oferta ma także objąć model E 250 CDI BlueEFFICIENCY. Wersja ta jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, bowiem pomimo tego, że z silnika udało się wycisnąć 204KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 500Nm to średnie spalanie ma wynieść (wg.zapewnień producenta) 5,3l na 100km. Natomiast najmocniejszym rozwiązaniem ma być wersja E 63 AMG o mocy 525KM.

Premiera salonowa samochodu ma mieć miejsce 28 marca 2009 roku.

Lista modeli dostępnych w sprzedaży w początkowym okresie:

  • E 220 CDI BlueEFFICIENCY (ceny od) 182.500 zł
  • E 250 CDI BlueEFFICIENCY (ceny od) 195.500 zł
  • E 350 CDI (ceny od) 223.500 zł
  • E 350 (ceny od) 223.500 zł
  • E 500 (ceny od) 294.500 zł

Źródło: Moto Target

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy