Novitec N-Largo S Ferrari F12 Berlinetta (2016) - tuning w wersji limitowanej

Niełatwo dobrze przebudować Ferrari, nie kalecząc tego, nad czym oryginalni styliści bardzo długo pracowali. Pakiet N-Largo Noviteca należy do tych zestawów, które na włoskich maszynach leżały dobrze. Teraz tuner przygotował jego wersję specjalną. Skończyło się obchodzenie z Ferrari jak z jajkiem.

Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.
Mariusz Zmysłowski
Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.
Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.
W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.
W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.
Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.
Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.
Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.
Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.
Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.
Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Wybrane dla Ciebie
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟