Nissan GT‑R Nismo GT500 - Godzilla jest Super

Nissan GT-R Nismo GT500
Nissan GT-R Nismo GT500
Bartosz Pokrzywiński

18.08.2013 13:00, aktual.: 08.10.2022 08:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nissan opublikował zdjęcia nowego, ekstremalnie sportowego GT-R'a w wersji przygotowanej przez Nismo. Auto weźmie udział w wyścigach serii Super GT500 u boku Lexusa LF-CC oraz nowej Hondy NSX Concept-GT.

Nissan opublikował zdjęcia nowego, ekstremalnie sportowego GT-R'a w wersji przygotowanej przez Nismo. Auto weźmie udział w wyścigach serii Super GT500 u boku Lexusa LF-CC oraz nowej Hondy NSX Concept-GT.

W ciągu ostatnich dni mieliśmy okazję podziwiać premiery ekstremalnie sportowych wersji aut, które w przyszłym roku wezmą udział w zmaganiach serii wyścigowej Super GT500. Dzisiaj dołączył do nich Nissan, który we współpracy ze swoim nadwornym tunerem przygotował nową odmianę GT-R'a.

Nissan Nismo GT-R GT500 nie powstał w oparciu o uliczną wersję Godzilli. To zupełnie nowy twór, który z pierwowzorem łączy jedynie nazwa i wygląd poszczególnych elementów nadwozia. Oczywiście wszystkie auta, czyli Lexus, Honda i Nissan powstały w oparciu o te same zasady.

Obraz

Więcej szczegółowych informacji poznamy już wkrótce, bowiem w ten weekend auta robią demonstrację podczas wyścigu serii Super GT na torze Suzuka. Japońscy miłośnicy sportów motorowych będą mieli okazję zobaczyć auta na żywo.

Dokładniejsze informacje dotyczące danych technicznych i osiągów auta poznamy najpóźniej w grudniu na torze Fuji przy okazji eventu o nazwie Nismo Festival. Czekamy z niecierpliwością. Zapraszamy do galerii zdjęć, naprawdę warto przyjrzeć się wściekłej Godzilli.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Nissan GT-R Nismo GT500
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/18]

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)