Młodszy Schumacher wróci do Formuły 1? 

Ralf Schumacher to młodszy brat Michaela Schumachera, znany z tego, że... jest młodszym bratem Michaela Schumachera. Przez 11 lat startów w Formule 1, młodszy Schumi wygrał sześć wyścigów i mimo, że na torze kartingowym szalał już od czasu kiedy skończył trzy latka, nigdy nie dorównywał Michaelowi. Pojawiła się jednak możliwość powrotu do Formuły 1.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Ralf Schumacher to młodszy brat Michaela Schumachera, znany z tego, że... jest młodszym bratem Michaela Schumachera. Przez 11 lat startów w Formule 1, młodszy Schumi wygrał sześć wyścigów i mimo, że na torze kartingowym szalał już od czasu kiedy skończył trzy latka, nigdy nie dorównywał Michaelowi. Pojawiła się jednak możliwość powrotu do Formuły 1.

W ostatnim sezonie startów, w roku 2007 wszyscy krytykowali słabą jazdę Ralfa, któremu w 17 wyścigach udało się zdobyć zaledwie pięć punktów. Toyota, swego czasu najbogatszy zespół w Formule 1, za każdy weekend na torze musiała płacić kierowcy niebotyczną kwotę, milion euro. W chwili obecnej Ralf próbuje swoich sił w niemieckiej serii DTM, pojawiła się jednak możliwość powrotu do F1, a właściwie jedynie szansa na powrót.

Wspominany przez nas w listopadzie zeszłego roku zespół Stefan GP, miał ni stąd ni zowąd zająć miejsce Toyoty, która zrezygnowała z dalszych startów. Wakat został jednak przyznany teamowi Petera Saubera, Zoran Stefanovic, szef ekipy, ma jednak inny pomysł na wejście do stawki.

Podobno Campos Meta, jedna z nowych ekip, ma pewne zobowiązania finansowe względem Dallary, która zaprojektowała nadwozie. Słabo idzie im ze spłatą zadłużenia. Stefanovic miałby wykupić od Dallary gotowy projekt i tym samym zająć (jakoś) miejsce ekipie Camposa.

Zespół Stefan GP kontaktował się już nawet z Ralfem Schumacherem, który otwarcie przyznał, że team Stefanovica jest nim zainteresowany. Jeżeli więc jakimś cudem dojdzie do tego, że nowa ekipa dołączy do F1, jedno miejsce zajmie najprawdopodobniej młodszy Schumi, który wcześniej składał propozycję stajni Renault.

Źródło: Formula1.pl

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Zabójcze dla silnika. Mechanik krytycznie o zaleceniach producentów
Zabójcze dla silnika. Mechanik krytycznie o zaleceniach producentów
Cztery nowe Toyoty na Kongresie Nowej Mobilności. Wszystkie elektryczne
Cztery nowe Toyoty na Kongresie Nowej Mobilności. Wszystkie elektryczne
Zapowiadali pełną elektryfikację. Teraz przepraszają się z silnikami spalinowymi
Zapowiadali pełną elektryfikację. Teraz przepraszają się z silnikami spalinowymi
Oto najdroższe pojazdy skonfiskowane pijanym kierowcom. Nie tylko samochody
Oto najdroższe pojazdy skonfiskowane pijanym kierowcom. Nie tylko samochody
Pierwsza jazda: Nissan Micra – odwrócona mimikra
Pierwsza jazda: Nissan Micra – odwrócona mimikra
Mercedes jednak nie rezygnuje z małych aut. Klienci zdecydowali
Mercedes jednak nie rezygnuje z małych aut. Klienci zdecydowali
Czytelnik przyłapał Porsche z dziwnym sprzętem na dachu. Takich aut będzie więcej
Czytelnik przyłapał Porsche z dziwnym sprzętem na dachu. Takich aut będzie więcej
Jechał nocą autem w takim stanie. Policjanci nie mogli się nadziwić
Jechał nocą autem w takim stanie. Policjanci nie mogli się nadziwić
Kultowy hot hatch traci jedną wersję. W salonach zostały ostatnie sztuki
Kultowy hot hatch traci jedną wersję. W salonach zostały ostatnie sztuki
Suzuki ma "nowe" logo. Po raz pierwszy od ponad 20 lat. Widzisz różnicę?
Suzuki ma "nowe" logo. Po raz pierwszy od ponad 20 lat. Widzisz różnicę?
Odszedł w wieku 76 lat. Stworzył jedno z najlepszych aut świata
Odszedł w wieku 76 lat. Stworzył jedno z najlepszych aut świata
600 aut trafiło do Rosji i Białorusi. CBŚP rozbiło zorganizowaną grupę
600 aut trafiło do Rosji i Białorusi. CBŚP rozbiło zorganizowaną grupę