Młodszy Schumacher wróci do Formuły 1?
Ralf Schumacher to młodszy brat Michaela Schumachera, znany z tego, że... jest młodszym bratem Michaela Schumachera. Przez 11 lat startów w Formule 1, młodszy Schumi wygrał sześć wyścigów i mimo, że na torze kartingowym szalał już od czasu kiedy skończył trzy latka, nigdy nie dorównywał Michaelowi. Pojawiła się jednak możliwość powrotu do Formuły 1.
05.02.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:00
Ralf Schumacher to młodszy brat Michaela Schumachera, znany z tego, że... jest młodszym bratem Michaela Schumachera. Przez 11 lat startów w Formule 1, młodszy Schumi wygrał sześć wyścigów i mimo, że na torze kartingowym szalał już od czasu kiedy skończył trzy latka, nigdy nie dorównywał Michaelowi. Pojawiła się jednak możliwość powrotu do Formuły 1.
W ostatnim sezonie startów, w roku 2007 wszyscy krytykowali słabą jazdę Ralfa, któremu w 17 wyścigach udało się zdobyć zaledwie pięć punktów. Toyota, swego czasu najbogatszy zespół w Formule 1, za każdy weekend na torze musiała płacić kierowcy niebotyczną kwotę, milion euro. W chwili obecnej Ralf próbuje swoich sił w niemieckiej serii DTM, pojawiła się jednak możliwość powrotu do F1, a właściwie jedynie szansa na powrót.
Wspominany przez nas w listopadzie zeszłego roku zespół Stefan GP, miał ni stąd ni zowąd zająć miejsce Toyoty, która zrezygnowała z dalszych startów. Wakat został jednak przyznany teamowi Petera Saubera, Zoran Stefanovic, szef ekipy, ma jednak inny pomysł na wejście do stawki.
Podobno Campos Meta, jedna z nowych ekip, ma pewne zobowiązania finansowe względem Dallary, która zaprojektowała nadwozie. Słabo idzie im ze spłatą zadłużenia. Stefanovic miałby wykupić od Dallary gotowy projekt i tym samym zająć (jakoś) miejsce ekipie Camposa.
Zespół Stefan GP kontaktował się już nawet z Ralfem Schumacherem, który otwarcie przyznał, że team Stefanovica jest nim zainteresowany. Jeżeli więc jakimś cudem dojdzie do tego, że nowa ekipa dołączy do F1, jedno miejsce zajmie najprawdopodobniej młodszy Schumi, który wcześniej składał propozycję stajni Renault.
Źródło: Formula1.pl