Mitsubishi ASX (2020) wycenione. Wciąż jest rozsądną propozycją, ale z lepszym silnikiem

Mitsubishi ASX (2020) wycenione. Wciąż jest rozsądną propozycją, ale z lepszym silnikiem

W nowym Mitsubishi ASX zmieniła się nie tylko stylistyka, ale także silnik.
W nowym Mitsubishi ASX zmieniła się nie tylko stylistyka, ale także silnik.
Źródło zdjęć: © fot. Mateusz Lubczański
Marcin Łobodziński
27.09.2019 08:05, aktualizacja: 22.03.2023 17:57

Mitsubishi ujawniło ceny modelu ASX po liftingu. Crossover zmienił się nie tylko stylistycznie, ale też technicznie. To powinno pozwolić mu utrzymać pozycję najpopularniejszego auta w gamie marki.

Mitsubishi ASX po liftingu zyskał m.in. nowy silnik. Co prawda poprzednik był oferowany na niektórych rynkach z benzynowym 2.0 MIVEC o mocy 150 KM, ale u nas to nowość. W ofercie nie ma i już nie będzie 117-konnej jednostki 1.6. Jest za to automat CVT oraz napęd na cztery koła.

Auto jest dostępne w pięciu specyfikacjach wyposażenia. Bazowa odmiana Inform kosztuje 74 490 zł. To cena wyższa o 2500 od tej samej specyfikacji starszego modelu. Co oferuje tzw. baza?

Nowe Mitsubishi ASX ma być bardziej multimedialne.
Nowe Mitsubishi ASX ma być bardziej multimedialne.© fot. Mateusz Lubczański

Mitsubishi ASX – wybrane wyposażenie podstawowe:

  • Klimatyzacja manualna
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Przednie reflektory w technologii Bi-LED
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • Sterowanie systemem audio na kierownicy
  • Zestaw głośnomówiący Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
  • 4 głośniki
  • Gniazdo USB
  • Radioodtwarzacz CD/MP3

Wyższa specyfikacja Invite kosztuje 83 990 zł i jest to samochód wyposażony we wszystko, czego naprawdę potrzeba zarówno do wygody, jak i stworzenia atrakcyjnego wyglądu (m.in. alufelgi, relingi, skórzane obszycia czy tempomat).

Invite to pierwsza wersja wyposażenia, w której można wybrać automatyczną skrzynię biegów za 5000 zł i napęd na cztery koła za kolejne 7000 zł. Napęd 4WD łączy się z automatem, zatem realna dopłata za napęd to 12 000 zł.

Taką samą sytuację mamy w wersji Intense, ale już w wyższych specyfikacjach nie. W Intense Plus można wybrać tylko skrzynię biegów, a Instyle za 115 690 zł ma napęd na cztery koła i automat w standardzie.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)