Mercedes-Benz Klasy S Coupé z muskularnym ciałem

Mercedes-Benz Klasy S Coupé w wydaniu S65 AMG wygląda groźnie, ale wciąż elegancko. Pomimo 630-konnego silnika V12 ten luksusowy pojazd pozostaje wygodnym GT na długie podróże, choć można nim przyspieszyć do setki w 4,1 s. Jeżeli jednak ktoś potrzebuje więcej wizualnego wulgaryzmu, nie może liczyć nawet na AMG.

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé  w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.
Marcin Łobodziński
Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.
Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.
W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.
W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.
To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?
To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam