Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć]

Mercedes powoli oddala się od konserwatyzmu. Awangardowa stylistyka niezbyt szybko, ale konsekwentnie wkrada się do wnętrz i na nadwozia. Widać to po nowoczesnej Klasie C z tabletem wystającym z deski rozdzielczej oraz po niezwykle futurystycznej Klasie S. Mimo tego dumnego kroczenia w przyszłość Mercedes pozostawił w swojej gamie samochód pod wieloma względami prawdziwie klasyczny. Jest nim Klasa E.

Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 1
Źródło zdjęć: © fot. Mariusz Zmysłowski
Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 2
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 3
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 4
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 5
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 6
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 7
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 8
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 9
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 10
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 11
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 12
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 13
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 14
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 15
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 16
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 17
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 18
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 19
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 20
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 21
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 22
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 23
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 24
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 25
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 26
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 27
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 28
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 29
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 30
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 31
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 32
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 33
© fot. Mariusz Zmysłowski
Wybrane dla Ciebie
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
Szef Forda o Chińczykach: "mogą wyeliminować nas z gry"
Szef Forda o Chińczykach: "mogą wyeliminować nas z gry"
Akumulatory z elektrolitem stałym, wodór, czy paliwa o neutralnym śladzie węglowym? Oto w którym kierunku zmierza Toyota
Akumulatory z elektrolitem stałym, wodór, czy paliwa o neutralnym śladzie węglowym? Oto w którym kierunku zmierza Toyota
Europa nam gratuluje. Najlepszy wynik w całej Unii
Europa nam gratuluje. Najlepszy wynik w całej Unii
Koniec płacenia na bramkach w Chorwacji. Duże zmiany na autostradach
Koniec płacenia na bramkach w Chorwacji. Duże zmiany na autostradach
Policyjny pościg w Żyrardowie zakończony spektakularnym finałem
Policyjny pościg w Żyrardowie zakończony spektakularnym finałem
Najszybsza Škoda Fabia wyceniona w Polsce. Lepiej usiądź, zanim zobaczysz cenę
Najszybsza Škoda Fabia wyceniona w Polsce. Lepiej usiądź, zanim zobaczysz cenę
Niemcy podali graniczne dane. Poniżej tego nie kupuj używanego auta
Niemcy podali graniczne dane. Poniżej tego nie kupuj używanego auta
Widziałem dwa nowe silniki Toyoty. Jeden będzie popularny, drugi wściekle mocny
Widziałem dwa nowe silniki Toyoty. Jeden będzie popularny, drugi wściekle mocny
Nowe nieoznakowane radiowozy. Tym razem policja wybrała inna markę
Nowe nieoznakowane radiowozy. Tym razem policja wybrała inna markę