Mercedes 450 SL (R107) - dalsza praca z silnikiem
16.08.2014 13:04, aktual.: 17.08.2014 11:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Silnik znajduje się już poza komorą silnika. Można przystąpić do rokładania go na części pierwsze. Jednostka ta jest dosyć skomplikowana, więc jest dużo do zrobienia.
Na początku zdjęcie poglądowe z opisem osprzętu na silniku. Widać brak założonych dwóch pasków klinowych. Koło pośrednie nie kręci się prawidłowo - zatarte łożysko. Trzeba je wymienić.
Zbliżenie na miskę olejową. Wszystko pokryte jest gruba warstwą oleju wymieszanego z brudem.
Pompa klimatyzacji na silniku.
Poduszki silnika i amortyzatory drgań. Wszystko już zużyte. Idą do wymiany.
Widok na kolektor wydechowy.
Ściągamy wszystko co można z silnika.
Tu akurat pompa układu hamulcowego z komory silnika. Trochę ją "zjadło".
Pompa powietrza stała w miejscu. Na szczęście udało się ją zregenerować.
Alternator podczas rozkładania.
Oznaczenia przewodów. Można się w nich łatwo pogubić.
Na górze silnika już trochę luźniej.
Zdemontowane listwy wtryskowe.
Zdjęty i zabezpieczony kolektor.
Na sam koniec dzisiejszej relacji widok silnika bez kolektora, oraz zbliżenie na stan uszczelek. Naturalnie idą do wymiany.
Komplet uszczelek czekających na wymianę.