Maybach Edition 125! - luksus x 125

Ostatnimi czasy w sieci pojawiało się mnóstwo nowych informacji o Maybachu. Niemiecki producent luksusowych limuzyn miał poważne problemy i jego właściciel, Mercedes-Benz, myślał o całkowitej likwidacji marki. Tymczasem na rynku pojawiła się nowa wersja Maybacha nazwana Edition 125!.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Ostatnimi czasy w sieci pojawiało się mnóstwo nowych informacji o Maybachu. Niemiecki producent luksusowych limuzyn miał poważne problemy i jego właściciel, Mercedes-Benz, myślał o całkowitej likwidacji marki. Tymczasem na rynku pojawiła się nowa wersja Maybacha nazwana Edition 125!.

Największym problemem Maybacha jest niezwykle skromna gama modeli. Niemieckie przedsiębiorstwo oferuje tak naprawdę jeden pojazd w dwóch wariantach nadwoziowych 57 i 62 oraz dodatkowych odmianach każdej z wersji.

Edition 125! jest jednak pod pewnym względem szczególna, bowiem to prezent na 125. urodziny Maybacha i jednocześnie kilka nowości prezentujących możliwości personalizacji tych luksusowych limuzyn.

Maybach Edition 125!
Maybach Edition 125!

Jeżeli wyszywany herb rodzinny na zagłówkach nie robi już na nikim wrażenia, Edition 125 oferuje logo Maybacha wycięte w skórzanym podłokietniku. Mało tego, logo jest podświetlane. We wnętrzu wersji Edition 125! możemy znaleźć sporo włókna węglowego, całkiem nowe lampki podświetlające nazwę modelu na słupkach B oraz C, a także przepiękną pikowaną skórzaną tapicerkę.

Na zewnątrz łatwo zauważyć nowy grill, światła do jazdy dziennej z diod LED oraz 20-calowe obręcze. Auto prezentuje się naprawdę wybornie, jednak to nadal ten sam Maybach, który liczy sobie już blisko 10 lat. Z pewnością przydałby się nowy model.

  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
  • Maybach Edition 125!
[1/8] Maybach Edition 125! Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯