Lumma Design na odwyku: Mercedes E50 CLR

Niemiecka firma Lumma Design już wielokrotnie zadziwiała nas swoimi wizjami i możliwościami twórczymi. Wystarczy wspomnieć BMW M5 CLR 500 RS czy CLR X650GT. Tym razem na szczęście ktoś na górze pociągnął za odpowiedni sznurek, w efekcie czego otrzymaliśmy jedynie delikatny zestaw sportowych dodatków do Mercedesa E klasy. Co ciekawe niektórzy sądzą, że bodykit zaprezentowany przez firmę Lumma, wygląda tak, jakby był stworzony w fabryce Mercedesa.

Lumma Design na odwyku: Mercedes E50 CLR
Mateusz Gajewski

27.08.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:20

Niemiecka firma Lumma Design już wielokrotnie zadziwiała nas swoimi wizjami i możliwościami twórczymi. Wystarczy wspomnieć BMW M5 CLR 500 RS czy CLR X650GT. Tym razem na szczęście ktoś na górze pociągnął za odpowiedni sznurek, w efekcie czego otrzymaliśmy jedynie delikatny zestaw sportowych dodatków do Mercedesa E klasy. Co ciekawe niektórzy sądzą, że bodykit zaprezentowany przez firmę Lumma, wygląda tak, jakby był stworzony w fabryce Mercedesa.

W przypadku E50 CLR, gdyż takim mianem nazwano ów zestaw dodatków, nie spotkamy ogromnych i dziwnych spojlerów, „fikuśnych” felg czy nadmiaru dodatków z chromu. Tutaj wszystko ma sens: z przodu nowy zderzak ze światłami do jazdy dziennej (lampy LED są opcjonalne), subtelnie wyprofilowane listwy boczne, dachowa lotka dołączona do końca tylnej szyby, świeży tylny zderzak, w którym znalazło się miejsce na dyfuzor oraz nowa klapa bagażnika wykonana z włókna węglowego z wbudowaną lotką.

We wnętrzu zamontowano sportowe pedały wykonane z aluminium, a także szyte na miarę dywaniki we wnętrzu kabiny, ale i w bagażniku. Dodatkowo przygotowano też nowe grafiki dla wskaźników.

Sportowe zawieszenie odpowiada w tym przypadku za obniżenie sylwetki E klasy o 25mm. Do tego dochodzą 20-calowe felgi o różnych kształtach, na które naciągnięto opony Michelin (245/30 R20 przód; 285/25 R20 tył).

Na koniec firma Lumma oferuje swoim klientom podniesienie mocy silnika. Najciekawszy pakiet przygotowano dla jednostki E500, który dodaje 62KM i 20Nm do maksymalnego momentu obrotowego, co ostatecznie daje 450KM i 550Nm.[block position="inside"]9752[/block]

Źródło: carscoop

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)