Lotus Elise Safari jest wspaniały. Ma trafić do sprzedaży już niebawem
Brytyjska firma Get Lost, założona przez fotografa GFWilliamsa, zaprezentowała Projekt Safari – radykalną reinterpretację Lotusa Elise S. To przekształcenie kultowego roadstera w wyjątkową maszynę off-roadową.
Projekt Safari to nie tylko Elise z podniesionym zawieszeniem i nowymi panelami karoserii. To całkowicie przeprojektowany pojazd z poważnymi zmianami wewnątrz i na zewnątrz. Samochód jest o 100 mm wyższy od oryginału, wyposażony w całkowicie customowe zawieszenie oraz opony terenowe.
Choć Get Lost nie ujawnia szczegółów dotyczących układu napędowego, twierdzi, że jest on nowy i zapewnia "mocne, niezawodne osiągi". Agresywne wloty powietrza sugerują obecność silnika V6 lub innej jednostki o sporej mocy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Za Kulisami Plebiscytu: Auta Biznesowe w Obiektywie
Design obejmuje szerokie tylne błotniki zdolne pomieścić większe opony, kwadratowe reflektory, białe felgi w stylu rajdowym, customowe lusterka boczne oraz zestaw świateł przeciwmgielnych z przodu. Auto wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i hydrauliczny hamulec ręczny, co wskazuje na przeznaczenie pojazdu do prawdziwej jazdy terenowej.
"To nie jest zmodyfikowany Elise, to nasza interpretacja tego, co platforma miała do zaoferowania. Wszystko zostało przemyślane – od designu po prowadzenie – wszystko w pogoni za radością" – mówi założyciel Get Lost, George Williams. "Jeśli to rozumiesz, rozumiesz nas. Jeśli nie? Get Lost."
Firma planuje rozpocząć dostawy samochodów dla klientów jeszcze w tym roku i przyjmuje "listy zainteresowania" od "klientów, współpracowników i wszystkich, którzy odnajdują siebie w tej wizji".