Lorinser Mercedes-Benz klasy S (2013)

Lorinser opublikował pierwsze rysunki swojej wersji Mercedesa klasy S. Jak widać, niemiecka limuzyna po tuningu wizualnym nie stanie się ładniejsza.

Obraz
Olgierd Lachowski

Modyfikowanie takich samochodów jak Mercedes klasy S, Lexus LS czy BMW serii 7 jest problematyczną sprawą z kilku powodów. Od strony mechanicznej trudno coś poprawić, ponieważ są to wozy bardzo dopracowane. Podobnie jeśli chodzi o wizualną stronę tuningu. Tutaj dużo łatwiej coś zepsuć niż ulepszyć. Przykładem auta, które po „usprawnieniach” będzie wyglądało gorzej jest ten Mercedes klasy S.

Lorinser nigdy nie słynął ze specjalnie dobrego gustu. Modyfikacje optyczne były co najmniej awangardowe, a najczęściej po prostu brzydkie. Na palcach jednej ręki można policzyć te samochody, które nie zostały oszpecone. Podobny los niedługo czeka nowego Mercedesa klasy S.

Wystarczy rzut oka na przód limuzyny, żeby od razu zauważyć, że auto jest po jakimś dziwnym tuningu. Przedni zderzako-spojler będzie miał dwa wielkie wloty powietrza po bokach. Wokół otworów będą bardzo mocne przetłoczenia.

Gdy spojrzy się na klasę S z boku, pierwszym, co się zauważy, będą imitacje wylotów powietrza na przednimi kołami. Następnym elementem widocznym bez przyglądania się będą wyloty w tylnym zderzaku. Przez tylny zderzak będą wystawać dwie podwójne rury wydechowe.

Obraz

Najlepiej w tym wszystkim będą wyglądać wielkie felgi z ramionami przypominającymi łopatki turbin. To jest rzecz, która wyszła Lorinserowi najlepiej – koła. Tyle, że kształt felg nie jest pomysłem autorskim stylistów tunera. Wzorowano się na obręczach Mercedesa SLR McLarena.

Nie ma żadnych informacji czy i jakie ewentualnie będą przeróbki silników i czy pakiet stylistyczny będzie przeznaczony na pewno do wszystkich wersji silnikowych. Za jakiś czas wyjaśni się więcej – wtedy, gdy powstanie ten Mercedes.

  • Obraz
  • Obraz
[1/2] Źródło zdjęć: |

Źródło: Lorinser

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀