Lexus LS zmodyfikowany przez japońskiego tunera. Szeroko i ostro

Wald International to japońska firma tuningowa, która słynie z bardzo kontrowersyjnych projektów. Za bazę do ich budowy nierzadko służą europejskie konstrukcje. Tym razem jednak zdecydowano się na rodzimego Lexusa.

Ostro i szeroko to cechy, którymi charakteryzuje się opisywany projekt.Ostro i szeroko to cechy, którymi charakteryzuje się opisywany projekt.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Konkretniej mówiąc, na limuzynę LS, która już "w serii" wyróżnia się charakterystycznymi, ostrymi liniami nadwozia. Specjaliści z Wald International zrobili wszystko, by jeszcze bardziej podkreślić liczne cięcia karoserii i nadać autu więcej agresji. Efekt końcowy, jak zwykle w przypadku tego tunera, budzi raczej mieszane uczucia. Trudno jednak przejść obok niego obojętnie.

Nadwozie LS-a ubrano z szeroki przedni zderzak, w który wkomponowano światła LED do jazdy dziennej. Znajdziemy tu także mocno poszerzone błotniki, nakładki progowe i dyfuzor z szerokim ledowym pasem, który pełni rolę dodatkowego światła stop. Wisienką na torcie jest spojler na klapie bagażnika. Dość dyskretny na tle pozostałych modyfikacji.

Obraz
© mat.prasowe

Co ciekawe, wszystkie dodatkowe elementy wykonano z samego plastiku, a nie włókna węglowego, ponieważ jak twierdzą przedstawiciele tunera, jest to materiał tańszy i łatwiejszy w obróbce. Na tym koniec zmian wizualnych dotyczących nadwozia. Chętni mogą jednak pokusić się o niewielkie poprawki techniczne. Wśród nich jest nowy układ wydechowy, który zapewnia lepsze brzmienie i reakcję na gaz.

Wald oferuje również kilka rodzajów autorskich felg dostępnych w rozmiarach 20-22 cali, obutych w szerokie, sportowe opony. Obręcze mogą mieć maksymalnie 11,5 cala średnicy, co umożliwia zastosowanie ogumienia o szerokości ponad 300 mm. Poza kwestiami wizualnymi, takie opony za wiele nie zmienią. Japończycy nie zdecydowali się bowiem na jakiekolwiek modyfikacje napędu.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/15] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy