Jeep Avenger z pełnym cennikiem. Ile trzeba zapłacić za elektrycznego SUV‑a z Polski?
Avenger to pierwszy w pełni elektryczny model Jeepa. Kilka miesięcy temu debiutował w startowej edycji specjalnej. Teraz do oferty dołączają kolejne warianty, wliczając w to bazową wersję wyposażenia. Ile trzeba zapłacić za jeepa avengera?
03.01.2023 | aktual.: 03.01.2023 10:44
Avenger jest pierwszym reprezentantem rodziny małych SUV-ów Stellantisa, które będą wyjeżdżać z fabryki w Tychach, a przy okazji pierwszym elektrycznym jeepem. Muskularnie wystylizowane nadwozie skrywa napęd dobrze znany z innych modeli koncernu.
Mowa o 156-konnym silniku sparowanym z akumulatorem o pojemności 54 kWh. To jak na razie jedyny wybór w tym modelu. W kwestii osiągów powinien być wystarczający. W końcu to niewielki SUV segmentu B.
Producent obiecuje przyspieszenie 0-100 km/h w 9 sekund, 150 km/h prędkości maksymalnej i do 404 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP. Maksymalna obsługiwana moc ładowania wynosi 100 kW, co pozwala uzupełnić baterię od 20 do 80 proc. w około 25 minut.
Dotychczas chętni na avengera mieli do wyboru tylko jeden wariant Launch Edition wyceniany na 189 700 zł. Teraz poznaliśmy pełną gamę wraz z cenami i szczegółami wyposażenia, które znajdziecie poniżej.
Jeep Avenger - wersje wyposażenia i ceny
- Avenger - od 174 000 zł - standardowo m.in. system wyboru trybów jazdy, asystent zjazdu ze wzniesienia, reflektory LED, automatyczna klimatyzacja, pokładowa ładowarka 11 kW, multimedia Uconnect z ekranem 10,1 cala, Android Auto i Apple CarPlay, bezkluczykowe uruchamianie pojazdu, tempomat, 16-calowe koła stalowe;
- Longitude - od 181 300 zł - dodatkowo m.in. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, tylne czujniki parkowania, 16-calowe felgi aluminiowe;
- Altitude - od 191 100 zł - dodatkowo m.in. koło kierownicy i lewarek obszyte syntetyczną skórą, bezkluczykowy dostęp do pojazdu, port USB-C w drugim rzędzie siedzeń, adaptacyjny tempomat, 17-calowe felgi aluminiowe;
- Summit - od 205 700 zł - dodatkowo m.in. system monitorowania martwego pola, projektorowe reflektory LED, tylne światła LED, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele przednie i podgrzewane wycieraczki, ambientowe oświetlenie wnętrza, indukcyjna ładowarka do smartfonu, automatyczne światła drogowe, kamera cofania, czujniki parkowania 360 stopni, aktywny tempomat z asystentem jazdy w korkach.