WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Japońska Godzilla kontra niemiecki klasyk - GT-R i 911 w porównaniu Fifth Gear [wideo]

Nissan GT-R już nie raz przytarł nosa bardziej ekskluzywnym i o wiele droższym supersamochodom. Jak poradzi sobie w porównaniu z 530-konnym Porsche 911 Turbo S? Na to pytanie odpowiadają prezenterzy programu Fifth Gear - Jason Plato i Tiff Needell.

Nissan GT-R vs Porsche 911 Turbo SNissan GT-R vs Porsche 911 Turbo S
Arkadiusz Gabrysiak

Nissan GT-R już nie raz przytarł nosa bardziej ekskluzywnym i o wiele droższym supersamochodom. Jak poradzi sobie w porównaniu z 530-konnym Porsche 911 Turbo S? Na to pytanie odpowiadają prezenterzy programu Fifth Gear - Jason Plato i Tiff Needell.

Zanim przejdziecie do materiału wideo, zobaczcie, jak prezentują się obaj konkurenci na papierze (a raczej na ekranie komputera):

2012 Nissan GT-R:

  • Silnik: 3,8-litrowa, podwójnie doładowana jednostka benzynowa w układzie V6,
  • Moc: 530 KM przy 6400 obrotach na minutę,
  • Moment obrotowy: 612 Nm,
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia przekazująca napęd na wszystkie 4 koła,
  • Masa: ok. 1770 kg,
  • Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,0 sekundy.

2011 Porsche 911 Turbo S:

  • Silnik: 3,8-litrowy, 6-cylindrowy, podwójnie doładowany bokser,
  • Moc: 530 KM w przedziale 6250-6750 obrotów na minutę,
  • Moment obrotowy: 700 Nm,
  • Skrzynia biegów: 7-stopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia PDK przekazująca napęd na wszystkie 4 koła,
  • Masa: 1585 kg,
  • Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,3 sekundy (Sport +)

Jak widać, oba samochody mają bardzo podobną specyfikację. Rywalizacja będzie więc bardzo zacięta. Zapraszam do oglądania.

Źródło: Youtube

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej