Jak zbudować replikę Bugatti Veyron? [wideo]

Któż z nas nie marzy o tym, żeby mieć w garażu motoryzacyjne sacrum na czterech kołach z 1001-konnym silnikiem. Jedni tylko marzą i wieszają na ścianach kolejne plakaty, inni kombinują, jak zdobyć kilka milionów złotych, podczas gdy spryciarze udowadniają, że wystarczy się tylko trochę postarać.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Któż z nas nie marzy o tym, żeby mieć w garażu motoryzacyjne sacrum na czterech kołach z 1001-konnym silnikiem. Jedni tylko marzą i wieszają na ścianach kolejne plakaty, inni kombinują, jak zdobyć kilka milionów złotych, podczas gdy spryciarze udowadniają, że wystarczy się tylko trochę postarać.

Niejaki Orlando M. to od jakiegoś czasu jeden z bohaterów motoryzacyjnych maniaków. Otóż człowiek ten postanowił zbudować sobie Bugatti. Kupił więc używane Porsche Boxster S, które dzięki centralnie umieszczonemu silnikowi idealnie nadaje się jako pojazd bazowy, na którym powstanie nadwozie Veyrona. No właśnie, nadwozie, czyli najtrudniejszy element konstrukcji.

Musi być perfekcyjnie zrobione, aby nikt na pierwszy rzut oka nie poznał, że to faktycznie tylko Porsche z dorobioną karoserią. Orlando używa włókna szklanego, które formuje ręcznie, wzorując się na mniejszych modelach w skali 1:18 oraz na prawdziwym aucie, tak długo, aż uzyska idealny kształt. Na jednym z filmów poniżej twórca powiedział nawet, że chce, aby wnętrze auta również było identyczne jak w oryginalnym Bugatti.

Jest jednak bariera, której nie przeskoczy nawet najzdolniejszy rzemieślnik. Jednostka napędowa. Czy myślicie, że pojazd na podwoziu Porsche z karoserią wykonaną z włókna szklanego daje chociaż namiastkę frajdy z posiadania Veyrona?

BUGATTI REPLICA maker : ORLANDO M. interview

BUGATTI VEYRON REPLICA by Orlando M.

MAKING of BUGATTI VEYRON replica by ORLANDO M.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟