Hyundai i Kia łączą siły z Samsungiem. Chodzi o oprogramowanie i multimedia

Dwaj koreańscy giganci oficjalnie łączą siły
Dwaj koreańscy giganci oficjalnie łączą siły
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Aleksander Ruciński

27.09.2024 12:39, aktual.: 27.09.2024 14:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Współpraca ma zaowocować powstaniem nowych systemów łączności oraz multimediów i zapewnić użytkownikom "lepsze doświadczenia".

Biorąc pod uwagę koreańskie pochodzenie wszystkich zainteresowanych stron, dziwi fakt, że do zawiązania takiego sojuszu doszło dopiero teraz. Hyundai, Kia i Samsung oficjalnie ogłaszają współpracę na polu oprogramowania i nowych technologii. Co to oznacza dla branży oraz samych użytkowników?

Za realizację wspólnych projektów odpowiedzialna będzie spółka 42dot, która ma dostarczać nowe technologie ułatwiające integrację produktów Hyundai i Kia z produktami Samsunga, choć nie tylko.

W założeniach powstanie bowiem otwarty ekosystem kompatybilny z usługą SmartThings Samsunga, zapewniającą bezprzewodową łączność pomiędzy urządzeniami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kia, Hyundai i Samsung chcą opracować technologię łączącą nowe samochody ze smartfonami i innymi zewnętrznymi urządzeniami, tworząc usługi zoptymalizowane pod kątem stylu życia czy gustów klientów.

Współpraca zaowocuje najprawdopodobniej powstaniem nowego, zintegrowanego i zunifikowanego systemu multimedialnego, który znajdzie zastosowanie we wszystkich pojazdach obu marek.

Nowy ekosystem będzie kolejnym przejawem multimedialnej unifikacji z udziałem technologicznego giganta. Wcześniej na podobny krok zdecydowało się Google, którego multimedia znajdziemy m.in. w nowych modelach Volvo i Renault.

multimediaHyundaiKia