Honda CR‑Z - galeria wersji produkcyjnej
Temat Hondy CR-Z jest obecny na naszym blogu już od kilku dni. Może dzieje się tak dlatego, iż jest to naprawdę porządnie wyglądająca hybryda. Pewnym jest, że odniesie sukces, pytanie tylko na jak dużą skalę. Wczoraj pokazywaliśmy Wam skany broszurki reklamowej, a dziś mamy wreszcie zdjęcia wersji produkcyjnej. Jak zapowiadano, pojazd zadebiutował w Detroit. Jego sprzedaż rozpocznie się w wakacje tego roku.
12.01.2010 | aktual.: 02.10.2022 19:48
Temat Hondy CR-Z jest obecny na naszym blogu już od kilku dni. Może dzieje się tak dlatego, iż jest to naprawdę porządnie wyglądająca hybryda. Pewnym jest, że odniesie sukces, pytanie tylko na jak dużą skalę. Wczoraj pokazywaliśmy Wam skany broszurki reklamowej, a dziś mamy wreszcie zdjęcia wersji produkcyjnej. Jak zapowiadano, pojazd zadebiutował w Detroit. Jego sprzedaż rozpocznie się w wakacje tego roku.
Przyznam szczerze, że model CR-Z w wersji produkcyjnej wygląda jeszcze lepiej niż na prezentowanych wcześniej zdjęciach. Sylwetka pojazdu prezentuje się bardzo nowocześnie, ale... sam pojazd ma kilka zgrzytów. Przede wszystkim warto na chwilę odstawić zdjęcia i zagłębić się w dane statystyczne. Otóż okazuje się, że model CR-Z ma średnio spalać ok. 7,6-litra na 100 kilometrów w cyklu miejskim. To całkiem... słaby wynik. Pamiętajcie, że mówimy o samochodzie hybrydowym najnowszej generacji, który swoimi rozmiarami nie odbiega zbytnio od Forda Fiesty... Oczekiwaliśmy nieco lepszego wyniku. Co więcej, podobne spalanie możemy uzyskać w BMW 335d, które ma silnik o mocy 260KM! (Honda CR-Z hybrid ma 122KM).
Nie tego oczekiwaliśmy po następcy modelu CR-X. Honda nas zawiodła...
PS. Na stronie jalopnik znajdziecie kilka zdjęć z hal wystawowych w Detroit.
Źródło: carscoop