Golf VI GTI od ABT - wreeeeszcie!

Jeden z najbardziej znanych niemieckich tunerów specjalizujących się w modyfikacjach aut spod znaku VW - ABT wreszcie ujawnił zdjęcia Golfa VI GTI. Co jak co, ale na to(my) fani Volkswagena czekaliśmy bardzo długo. 300 koni mechanicznych!

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Jeden z najbardziej znanych niemieckich tunerów specjalizujących się w modyfikacjach aut spod znaku VW - ABT wreszcie ujawnił zdjęcia Golfa VI GTI. Co jak co, ale na to(my) fani Volkswagena czekaliśmy bardzo długo. 300 koni mechanicznych!

Czy się opłacało? Spójrzcie tylko na zdjęcia, auto z tymi czerwonymi akcentami praktycznie w każdym możliwym miejscu wygląda niesamowicie, z łatwością odróżnimy go od Golfa z zestawem ABT. Chociaż tutaj możemy się zdziwić. Z tego co widzę, bodykit bardzo przypomina standardowy zestaw niemieckiego tunera, a szkoda.

To co najważniejsze siedzi jednak pod maską. Standardowo czterocylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2.0 dysponuje mocą 210 koni. ABT przygotowało dwa etapy modyfikacji.

Pierwszy opiera się w głównej mierze na zmodyfikowaniu programu jednostki sterującej pracą silnika oraz zamontowaniu wydajniejszego układu wydechowego. W efekcie uzyskujemy 50 dodatkowych kucyków.

Drugi etap jest już bardziej konkretny. Nowa turbosprężarka pozwala na uzyskanie aż 300 koni mechanicznych. Dzięki temu miejski hatchback osiąga setkę w zaledwie 6 sekund, czyli o 1.2-sekundy szybciej od standardowego GTI. Robi wrażenie.

Oprócz świetnie wyglądającego zestawu spojlerów zastosowano również bardzo interesujące felgi dostepne w wymiarach 18 i 19-cali. Podobają mi się diody LED umieszczone w przednim spojlerze oraz dyfuzor oddzielający cztery końcówki układu wydechowego. Wewnątrz również nie zabrakło czerwonych akcentów przypominających nam o tym, że prowadzimy GTI - auto z duszą. Cena modyfikacji nie została jeszcze ujawniona.[block position="inside"]9864[/block]

Źródło: carscoop.blogspot.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są