Golf R na wypasie: tuning od B&B

Golf R okazuje się być bardzo popularnym modelem. Ostatnio piszemy o nim prawie codziennie. Nie ma się co dziwić - to jedna z najciekawszych konstrukcji Golfa, jakie kiedykolwiek opuściły zakład produkcyjny Volkswagena. Dziś mamy zamiar zaprezentować Wam zmodyfikowaną wersję. Będzie to pojazd, za który odpowiada niemiecka firma B&B.

Obraz
Mateusz Gajewski

Golf R okazuje się być bardzo popularnym modelem. Ostatnio piszemy o nim prawie codziennie. Nie ma się co dziwić - to jedna z najciekawszych konstrukcji Golfa, jakie kiedykolwiek opuściły zakład produkcyjny Volkswagena. Dziś mamy zamiar zaprezentować Wam zmodyfikowaną wersję. Będzie to pojazd, za który odpowiada niemiecka firma B&B.

Obraz

Inżynierowie tej firmy odpowiednio potraktowali posiadającego napęd na wszystkie cztery koła Golfa. Standardowo moc pojazdu wynosi 270KM, które produkuje 2-litrowy silnik turbo. Po modyfikacjach od B&B sportowy Golf R może mieć pod maską nawet 310 lub 324KM. Najbardziej ekstremalna wersja natomiast to niemalże 100KM więcej od oryginału, bowiem aż 362KM. Taką moc udało się uzyskać głównie dzięki zastosowaniu większego turbo, sportowego układu wydechowego wraz z ekstremalnym katalizatorem, a także dzięki przeprogramowaniu sterownika zarządzającego pracą jednostki napędowej. Według B&B ich najmocniejszy "twór" potrafi przyspieszać od 0 do 100km/h w 4,8-sekundy i osiąga prędkość maksymalną 280km/h.

Obraz

Ponadto firma oferuje również wyczynowe hamulce, system aktywnego zawieszenia z nowymi sprężynami, obniżającymi całą bryłę Golfa R, a także piękne, czarne, 19- lub 20-calowe felgi. Niestety nie podano cen, ale jestem pewien, że odpowiednia kuracja nie będzie tania...

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej