GM odświeża Opla Insignię

Nawet gdy czyta się o złej kondycji finansowej Opla, wiadomo, że jedną z lokomotyw napędowych tej marki i całego koncernu jest Opel Insignia. General Motors, właściciel niemieckiej firmy, rozpoczął najprawdopodobniej przygotowania do faceliftingu tego modelu.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Nawet gdy czyta się o złej kondycji finansowej Opla, wiadomo, że jedną z lokomotyw napędowych tej marki i całego koncernu jest Opel Insignia. General Motors, właściciel niemieckiej firmy, rozpoczął najprawdopodobniej przygotowania do faceliftingu tego modelu.

Amerykanie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że Opel przynosi im spore straty. W planach jest wprawdzie restrukturyzacja, jednak biorąc pod uwagę wkład tej marki w rozwój koncernu, łatwo się domyślić, że jest to po prostu cena, jaką GM musi zapłacić za rozwój.

Może i Opel przynosi straty, jednak elementy wykończenia wnętrza, nawigacja satelitarna, systemy bezpieczeństwa oraz jednostki napędowe Insignii montowane są chociażby w Chevrolecie Orlando, na czym GM zarabia, a dokładniej mówiąc, oszczędza dość sporo.

Opel Insignia
Opel Insignia

Teraz Insignia została przyłapana z zakamuflowaną przednią oraz tylną częścią nadwozia. Jeśli dojdzie do faceliftingu, to zmienione zostaną najprawdopodobniej przednie reflektory oraz grill. Delikatnym stylistycznym poprawkom poddane zostaną także felgi oraz klosze tylnych lamp.

Nieznacznie powinno zmienić się wnętrze i teoretycznie do oferty Opla dołączą nowe komplety felg oraz zwiększy się wydajność jednostek napędowych. Jednak tak się stało już jakiś czas temu, kiedy Opel podniósł moc jednostki 2,0 Turbo z 220 do 250 KM, zaprezentował nowe wzory felg i wprowadził do oferty 195-konną odmianę diesla 2,0 CDTI. Być może więc teraz chodzi tylko o kosmetyczne zmiany.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Opel Insignia
  • Opel Insignia
[1/8] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy