GV70 to kolejny SUV Genesisa. Wiemy, jak wygląda

Genesis szybko nadrabia zaległości w segmencie SUV-ów. Po dużym GV80 przyszedł czas na jego mniejszy odpowiednik GV70. W sieci pojawiły się właśnie pierwsze fotografie modelu, podgrzewające atmosferę przed debiutem zaplanowanym na końcówkę roku 2020.

GV70 wyglądem przypomina większego brata.GV70 wyglądem przypomina większego brata.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Wizualnie Genesis GV70 stanowi kontynuację stylistyki zapoczątkowanej przez większego GV80. Tutaj również znajdziemy potężną atrapę chłodnicy i ostro wystylizowane, wąskie reflektory, przedzielone na pół cienkim paskiem zderzaka.

Z kolei z boku w oczy rzuca się dynamicznie opadająca linia dachu i stosunkowo długa maska. Koreańczycy zadbali również o detale, czego przykładem jest chociażby przetłoczenie wychodzące z przedniego błotnika i biegnące przez całą długość nadwozia. Natomiast z tyłu GV70 przypomina nieco Porsche Macan, ale czy to wada?

Więcej kontrowersji niż urodziwe nadwozie budzi wnętrze, które narysowano naprawdę specyficznie. Nie wszystkim spodoba się dwuramienna kierownica i liczne owale przypominające nieco amerykańskie konstrukcje z przełomu wieków. Na pochwałę zasługuje jednak spora liczba fizycznych przycisków i materiały, które przynajmniej na fotografiach sprawiają bardzo szlachetne wrażenie.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Co warte odnotowania, klienci będą mogli zdecydować się także na ostrzejszą wersję o lekko sportowym charakterze. W standardzie: czerwone wnętrze, ładniejsza 3-ramienna kierownica i 21-calowe koła. To właśnie tu powinniśmy znaleźć najmocniejszy silnik. Nieoficjalnie mówi się nawet o 3,5-litrowym, benzynowym V6.

W planach jest też 2,2-litrowy diesel, a także słabsza, doładowana jednostka benzynowa. Na szczegóły musimy jednak poczekać do oficjalnej premiery, która zgodnie z planem ma odbyć się jeszcze w 2020 roku.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/5] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie