Ferrari 458 Italia w nowej sesji zdjęciowej

Ferrari 458 Italia to zdecydowanie majstersztyk w każdym detalu. Dziś firma z Maranello opublikowała zestaw nowych fotosów prezentujących tą wyśmienitą kreację, a także kilka informacji na temat kokpitu tego auta. I tym razem Ferrari twierdzi, że tworząc kokpit Italii wzorowano się na rozwiązaniach technicznych z formuły 1, a układ kierownicy i rozłożenie przełączników reprezentuje znaczący krok naprzód w temacie interakcji kierowcy z samochodem.

Obraz
Mateusz Gajewski

Ferrari 458 Italia to zdecydowanie majstersztyk w każdym detalu. Dziś firma z Maranello opublikowała zestaw nowych fotosów prezentujących tą wyśmienitą kreację, a także kilka informacji na temat kokpitu tego auta. I tym razem Ferrari twierdzi, że tworząc kokpit Italii wzorowano się na rozwiązaniach technicznych z formuły 1, a układ kierownicy i rozłożenie przełączników reprezentuje znaczący krok naprzód w temacie interakcji kierowcy z samochodem.

Większość głównych przełączników rozmieszczono po obu stronach kierownicy lub na niej samej. Warto zaznaczyć, że inżynierowie projektujący wygląd wnętrza pozbyli się klasycznych przełączników służących do włączania świateł czy kierunkowskazów i wycieraczek, a zamiast tego skonstruowano ładnie wkomponowane w kierownicę przyciski uruchamiające poszczególne funkcje pojazdu. Co ciekawe nawet przycisk służący do wyboru ustawień zawieszenia przeniesiono na kierownicę i umieszczono zaraz obok przycisku uruchamiającego silnik.

Zaraz za kierownicą znalazło się miejsce dla układu sterującego m.in. pracą systemu nawigacji czy zestawu audio, a także powiększono łopatki służące do zmiany przełożeń skrzyni biegów, dzięki czemu łatwiej będzie nimi manewrować niezależnie od kąta ułożenia kierownicy.

Ferrari 458 Italia ma pierwszy raz pojawić się publicznie podczas Frankfurt Motor Show, który rozpocznie się już 17 września.[block position="inside"]9751[/block]

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km