Elektryczny fetysz - motocykl na prąd

W dzisiejszych czasach coraz częściej słyszy się o elektrycznych wersjach samochodów. Moduły hybrydowe z dnia na dzień stają się bardziej popularne, a sama technologia ma w ciągu najbliższych 10 lat stanieć, do akceptowalnego poziomu.

Obraz
Mateusz Gajewski

Nie dziwi zatem nas powyższy pojazd. Jest to oczywiście motocykl z elektrycznym napędem. Gdy pierwszy raz o nim słyszeliśmy producent zapewniał, że będzie on się cechował maksymalną prędkością na poziomie 160km/h, zasięgiem 100km, oraz ceną wynoszącą ok.16.000$. Jak się jednak okazało ostateczny produkt jest w połowie taki, jaki miał być.

W dzisiejszych czasach coraz częściej słyszy się o elektrycznych wersjach samochodów. Moduły hybrydowe z dnia na dzień stają się bardziej popularne, a sama technologia ma w ciągu najbliższych 10 lat stanieć, do akceptowalnego poziomu.

Nie dziwi zatem nas powyższy pojazd. Jest to oczywiście motocykl z elektrycznym napędem. Gdy pierwszy raz o nim słyszeliśmy producent zapewniał, że będzie on się cechował maksymalną prędkością na poziomie 160km/h, zasięgiem 100km, oraz ceną wynoszącą ok.16.000$. Jak się jednak okazało ostateczny produkt jest w połowie taki, jaki miał być.

Mamy więc maksymalną prędkość ok.100km/h, zasięg +/- 60km, oraz cenę wynoszącą 8.000$. GPR-S, bowiem o nim mowa, potrzebuje ok.4 godzin do pełnego naładowania, z tymże pojedziemy nim już nawet po 1,5h ładowania, ale z drastycznym spadkiem prędkości maksymalnej.

Na razie sprzedało się 25 takich motocykli - być może ich nabywców przekonał fakt, że motocykl ten jest w przód kompatybilny. Chodzi w tym o to, że jeśli w przyszłości pojawiłby się jakiś usprawniony moduł napędowy, to mógłby on być zaadoptowany do możliwości tego pojazdu. Ciekawy bajer.

Źródło: engadget

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut