Dacia obniżyła ceny Joggera. Różnica jest spora

W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się do sukcesywnych podwyżek w salonach. Dacia zrobiła jednak wyjątek, czego przykładem jest najnowszy cennik Joggera. Praktyczne kombi z Rumunii wyraźnie potaniało.

Dacia Jogger LPGDacia Jogger LPG
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński
6

Zgodnie z cennikiem obowiązującym od 4 grudnia 2024 roku, za podstawowego Joggera zapłacimy 73 900 zł, zamiast dotychczasowych 79 900 zł. Co warte odnotowania, obniżkami objęto nie tylko najtańszą, lecz wszystkie odmiany napędowe i wyposażeniowe. Szczegóły znajdziecie poniżej.

Dacia Jogger - konfiguracje i ceny

  • Essential Eco-G 100: 73 900 zł (5-miejsc.)
  • Expression Eco-G 100: 80 050 zł (5-miejsc.)
  • Expression TCe 110: 84 050 zł (5-miejsc.)
  • Expression 140 Hybrid: 103 550 zł (5-miejsc.)
  • Extreme Eco-G 100: 84 850 zł (5-miejsc.)
  • Extreme TCe 110: 88 850 zł (5-miejsc.)
  • Extreme 140 Hybrid: 108 350 zł (5-miejsc.)
  • Essential Eco-G 100: 78 400 zł (7-miejsc.)
  • Expression Eco-G 100: 84 550 zł (7-miejsc.)
  • Expression TCe 110: 88 550 zł (7-miejsc.)
  • Expression 140 Hybrid: 108 050 zł (7-miejsc.)
  • Extreme Eco-G 100: 89 350 zł (7-miejsc.)
  • Extreme TCe 110: 93 350 zł (7-miejsc.)
  • Extreme 140 Hybrid: 112 850 zł (7-miejsc.)
  • Extreme+ Eco-G 100: 95 450 zł (7-miejsc.)
  • Extreme+ Hybrid 140: 117 450 zł (7-miejsc.)

Dacia nie informuje o powodach obniżki. Warto jednak odnotować, że nie jest to jedyna zmiana w cennikach producenta. Modelem, który potaniał (choć zauważalnie mniej), jest również Sandero - za podstawowe wydanie zapłacimy teraz 61 300 zł, a nie 64 200 zł.

Przy okazji warto odnotować, że SUV Duster, który cieszy się znacznie większym powodzeniem niż Jogger, również przeszedł korektę cenników, choć w zupełnie odwrotnym kierunku. Auto podrożało - za podstawową odmianę trzeba teraz zapłacić 80 800 zł zamiast 79 900 zł.

Wybrane dla Ciebie

Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"