Citroën Origins, czyli wirtualne muzeum marki

Citroën to bez wątpienia jedna z najbardziej innowacyjnych motoryzacyjnych marek. Francuski producent może pochwalić się wieloma wspaniałymi modelami i przebogatą historią, z którą od niedawna możecie zapoznać się w zasługującym na uwagę, wirtualnym muzeum marki.

Citroën Origins, czyli wirtualne muzeum marki
Aleksander Ruciński

13.09.2016 | aktual.: 01.10.2022 21:59

W sieci nie brakuje różnorakich atrakcji dla fanów motoryzacji. Począwszy od internetowych konfiguratorów pozwalających stworzyć wymarzoną specyfikację Lamborghini, czy Ferrari, poprzez prawdziwe motoryzacyjne muzea odzwierciedlone w rzeczywistości Google Street View, a skończywszy na wirtualnych muzeach-encyklopediach takich jak to stworzone przez Citroëna.

Trzeba przyznać, że Francuzi odwalili kawał dobrej roboty, tworząc witrynę dokładnie prezentującą kilkadziesiąt najważniejszych modeli w historii marki. Nie ograniczyli się do kilku fotografii i lakonicznych informacji technicznych. Niezależnie od tego, czy zamierzacie przyjrzeć się z bliska współczesnemu C4 Cactus, czy może leciwemu 2CV, znajdziecie mnóstwo fotografii i informacji. Co więcej, zapoznacie się z każdym detalem nadwozia oraz wnętrza, dzięki 360-stopniowemu widokowi

Obraz

Mało? Dorzućcie do tego możliwość posłuchania pracy silnika, dźwięku zamykania drzwi, czy klaksonu każdego z prezentowanych modeli. Mowa to zarówno o najpopularniejszych Citroënach takich jak wspomniany 2CV, młodszy BX, czy jeszcze młodszy C5, jak i tych mniej znanych. Nie brakuje także konceptów, czego przykład stanowi wyjątkowy Citroën C10 z 1956 roku nawiązujący kształtem do kropli wody. Co jednak zaskakujące, brakuje legendarnego DS-a. Czyżby Citroën tak bardzo odciął się wizerunkowo od świeżo utworzonej marki premium?

Trudno powiedzieć. Zapewniamy jednak, że warto odwiedzić wirtualne muzeum Citroëna, które znajdziecie pod adresem www.citroenorigins.co.uk. Polecamy nie tylko fanom francuskich aut, ale wszystkim wielbicielom motoryzacji. Mamy nadzieję, że inni producenci pójdą śladami Citroëna i otworzą równie imponujące witryny.

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)