Cisza i wiatr we włosach. Porsche 911 Everrati ma 500 KM z prądu

Elektryczne restomody zyskują na znaczeniu. Na rynku nie brakuje emocjonujących klasków łączących prąd i wysokie osiągi. Świetnym przykładem jest najnowszy projekt firmy Everrati.

Porsche 911 Cabriolet EverratiPorsche 911 Cabriolet Everrati
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

To Porsche 964 Cabrio, które – zamiast soczyście brzmiącego boksera – skrywa elektryczny napęd generujący 507 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To parametry pozwalające osiągać pierwszą setkę w czasie nieco powyżej czterech sekund.

Nie tylko przyspieszenie wygląda nieźle. Całkiem przyzwoity wydaje się też zasięg wynoszący do 322 km na jednym ładowaniu. To zasługa akumulatora o pojemności 62 kWh.

Tym, co zwraca szczególną uwagę w projekcie Everrati, jest seryjny wygląd pojazdu, nieróżniący się zbytnio od spalinowego odpowiednika. Także we wnętrzu, choć wprawne oko dostrzeże zapewne dodatkowe wskaźniki pozwalające kontrolować stan napędu elektrycznego.

Porsche 964 Everrati
Porsche 964 Everrati © Materiały prasowe

Co warte odnotowania, oferta Everrati jest odwracalną konwersją. Oznacza to, że każdy elektryczny egzemplarz można z powrotem przywrócić do spalinowego oryginału. To dobra opcja dla osób niezdecydowanych oraz tych, którym z jakichś powodów elektryczny napęd nie przypadłby do gustu.

Firma oferuje konwersje nie tylko dla kabrioletu, ale i 964 w wydaniu coupe. Cena takiej zabawy nie jest jednak niska – oscyluje w granicach 250 tys. funtów.

  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 911 Cabriolet Everrati
[1/7] Porsche 964 Everrati Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀