Zalegają w salonach. Ostatnie sztuki 67 tys. zł taniej

Polski oddział Lexusa przygotował ofertę na limitowaną serię ostatnich egzemplarzy modelu ES. Są tańsze nawet o 67 tysięcy złotych.

Lexus ES 300h
Lexus ES 300h
Źródło zdjęć: © money.pl | Marcin Walków
Mateusz Lubczański

Lexus ES to "ta bogatsza" wersja Toyoty Camry. To oznacza oczywiście obecność układu hybrydowego docenionego przez taksówkarzy.

Najwięcej można zyskać, decydując się na model ES w wersji Business Edition. W ofercie "Final Edition" samochód kosztuje 209 000 zł, czyli aż 67 500 zł mniej od ceny katalogowej. Standardem są m.in. elektrycznie regulowana i podgrzewana kierownica, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele, a także 18-calowe felgi aluminiowe, aktywny tempomat, przednie i tylne czujniki parkowania i kamera cofania, system monitorowania martwego pola i elektryczny szyberdach z zasuwaną roletą.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowy C‑HR, teraz z plusem. Toyota pokazała kolejną wersję hitu

Auto w wersji Business Edition w Najmie KINTO One dla firmy kosztuje 1190 zł netto miesięcznie przy trzyletniej umowie, 15-procentowej wpłacie własnej oraz z rocznym limitem przebiegu na poziomie 10 tys. km.

Przedsiębiorcy mogą także skorzystać z Leasingu KINTO One z miesięczną ratą od 1290 zł netto, a także z limitowanego Leasingu 104,9 proc. + GAP, w którym opłata wstępna jest w wysokości 45 proc. ceny pojazdu, okres leasingu to 24 miesiące, wykup określono na 16 proc., a całkowita suma opłat wynosi 104,9 proc. Oferta Leasingu 104,9 proc. powiązana jest z ubezpieczeniem GAP.

Przeczytaj nasz test Lexusa ES:

Dla klientów indywidualnych również przygotowano ofertę. Miesięczna rata brutto wynosi 1587 zł, gdy umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem następujących parametrów: 36 miesięcy trwania kontraktu, 15 proc. opłaty wstępnej, 10 tys. km limitu rocznego przebiegu.

Czas oczekiwania na omawiane auta jest bardzo krótki.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (31)