WAŻNE
TERAZ

Iga grała o wszystko. Kosmiczne widowisko w WTA Finals

Cennik i konfigurator Ferrari 458 Italia

Ferrari 458 Italia. Wiele słów już zostało powiedziane (lub jak w naszym przypadku - napisane) na temat tego auta. Jest to zupełnie świezy produkt włoskiej firmy z Maranello, która po raz kolejny pokazuje, że jest "szefem wszystkich szefów" jeśli chodzi o auta sportowe.

ItaliaItalia
Mateusz Gajewski

Temat 458 Italia nie jest jeszcze jednak zakończony. Jeśli zauważyliście, to do tej pory nie słyszliśmy nic oficjalnego na temat cen tego modelu. Aż do dziś, gdy światło dzienne ujrzał konfigurator modelu oraz broszurka informująca o cenach.

Ferrari 458 Italia. Wiele słów już zostało powiedziane (lub jak w naszym przypadku - napisane) na temat tego auta. Jest to zupełnie świezy produkt włoskiej firmy z Maranello, która po raz kolejny pokazuje, że jest "szefem wszystkich szefów" jeśli chodzi o auta sportowe.

Temat 458 Italia nie jest jeszcze jednak zakończony. Jeśli zauważyliście, to do tej pory nie słyszliśmy nic oficjalnego na temat cen tego modelu. Aż do dziś, gdy światło dzienne ujrzał konfigurator modelu oraz broszurka informująca o cenach.

Ile więc wyjściowo trzeba zapłacić za kawałek legendy w najnowszym wydaniu? Cena startowa to 162.900 euro. Później są jeszcze dodatki, istne morze dodatków. Dla przykładu: 20-calowe felgi - 2000 euro; elektrycznie sterowane fotele - 2200 euro; złącze umożliwiające podpięcie iPoda - 560 euro (ja do swojego radia Blaupunkt kupiłem dedykowany kabel za niecałe 40zł, pfff).

Jeśli więc dokładnie chcecie prześledzić listę dodatków i ich ceny to umieszczamy ją poniżej. Możecie szaleć do woli: stworzyć swoje własne Ferrari 458 Italia z takimi elementami, jakie są Wam potrzebne. Wystarczy tylko trochę wyobraźni i standardowo wbudowany w system operacyjny komputera kalkulator. Można też użyć komórki.

F458Italia
F458Italia

PS. Po obliczeniu kosztów można również pobawić się nieco konfiguratorem wyglądu Ferrari 458 Italia, który znajdziecie klikając w ten link.

Źródło: autoblogWCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód