Cennik i konfigurator Ferrari 458 Italia

Ferrari 458 Italia. Wiele słów już zostało powiedziane (lub jak w naszym przypadku - napisane) na temat tego auta. Jest to zupełnie świezy produkt włoskiej firmy z Maranello, która po raz kolejny pokazuje, że jest "szefem wszystkich szefów" jeśli chodzi o auta sportowe.

ItaliaItalia
Mateusz Gajewski

Temat 458 Italia nie jest jeszcze jednak zakończony. Jeśli zauważyliście, to do tej pory nie słyszliśmy nic oficjalnego na temat cen tego modelu. Aż do dziś, gdy światło dzienne ujrzał konfigurator modelu oraz broszurka informująca o cenach.

Ferrari 458 Italia. Wiele słów już zostało powiedziane (lub jak w naszym przypadku - napisane) na temat tego auta. Jest to zupełnie świezy produkt włoskiej firmy z Maranello, która po raz kolejny pokazuje, że jest "szefem wszystkich szefów" jeśli chodzi o auta sportowe.

Temat 458 Italia nie jest jeszcze jednak zakończony. Jeśli zauważyliście, to do tej pory nie słyszliśmy nic oficjalnego na temat cen tego modelu. Aż do dziś, gdy światło dzienne ujrzał konfigurator modelu oraz broszurka informująca o cenach.

Ile więc wyjściowo trzeba zapłacić za kawałek legendy w najnowszym wydaniu? Cena startowa to 162.900 euro. Później są jeszcze dodatki, istne morze dodatków. Dla przykładu: 20-calowe felgi - 2000 euro; elektrycznie sterowane fotele - 2200 euro; złącze umożliwiające podpięcie iPoda - 560 euro (ja do swojego radia Blaupunkt kupiłem dedykowany kabel za niecałe 40zł, pfff).

Jeśli więc dokładnie chcecie prześledzić listę dodatków i ich ceny to umieszczamy ją poniżej. Możecie szaleć do woli: stworzyć swoje własne Ferrari 458 Italia z takimi elementami, jakie są Wam potrzebne. Wystarczy tylko trochę wyobraźni i standardowo wbudowany w system operacyjny komputera kalkulator. Można też użyć komórki.

F458Italia
F458Italia

PS. Po obliczeniu kosztów można również pobawić się nieco konfiguratorem wyglądu Ferrari 458 Italia, który znajdziecie klikając w ten link.

Źródło: autoblogWCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny