WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Bugatti Veyron, Koenigsegg CCXR i długa prosta [wideo]

Są takie auta, których oglądania nigdy nie ma się dość. A jeśli na jednym wideo pojawiają się dwa takie samochody i obydwa mają ponad 1000 KM?

Obraz
Piotr Ślusarczyk

Bugatti Veyron i Koenigsegg CCXR to absolutna ekstraklasa. Oba przekroczyły magiczną barierę 1000 KM, ale prezentują zupełnie inne filozofie. Veyron to luksus połączony z napędem na wszystkie koła. Przekłada się to na sporą masę. CCXR jest z kolei maszyną, która będzie chciała zabić kierowcę, gdy straci on orientację. W skrócie: niska masa i ogromna moc na tylnych kołach.

Wypadałoby skonfrontować oba podejścia do supersamochodu. Na szczęście ktoś też o tym pomyślał i - co ważniejsze - zrobił. Wyścig odbywał się ze startu lotnego z prędkości 60 km/h aż do momentu przekroczenia 310 km/h. Kto wygrał?

Bugatti Veyron vs Koenigsegg CCXF (60-310+ km/h)

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia