Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse - to musiało nastąpić [aktualizacja]

Oficjalna prezentacja Bugatti Veyrona Grand Sport Vitesse odbędzie się 6 marca na targach motoryzacyjnych w Genewie. W skrócie jest to odmiana Super Sport w wersji targa.

Bugatti Veyron Grand Sport VitesseBugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Piotr Ślusarczyk

Oficjalna prezentacja Bugatti Veyrona Grand Sport Vitesse odbędzie się 6 marca na targach motoryzacyjnych w Genewie. W skrócie jest to odmiana Super Sport w wersji targa.

Od czasu powstania w 2005 roku supersamochodu z logo Bugatti ukazało się wiele jego odmian. Wśród najważniejszych trzeba wymienić wersję Grand Sport ze zdejmowanym dachem oraz 1200-konnego Veyrona Super Sport. Prezentowane auto to połączenie dwóch powyższych pomysłów - mieszanka, która po prostu musiała się w końcu ukazać.

Grand Sport Vitesse będzie miał ulepszone zawieszenie i silnik dostarczający 1200 KM i 1500 Nm. Osiągi nie są na razie znane. Po zdjęciu dachu Grand Sport mógł osiągnąć 369 km/h. Prezentowane auto na pewno pojedzie szybciej, ale czy uda się osiągnąć 400 km/h? Trzeba czekać na oficjalne informacje.

Kilka zdań o nowym aucie, które ma kosztować około 2 mln euro bez podatków, powiedział prezes Bugatti - Wolfgang Dürheimer:

Ogromny sukces odmiany Super Sport zmusił nas do poprawienia osiągów wersji roadster. Po raz kolejny nasi inżynierowie na nowo zdefiniowali granice tego, co technicznie możliwe. Daliśmy z siebie wszystko, aby można było doświadczyć jeszcze wyższych prędkości w wersji pozbawionej dachu.

[aktualizacja 6 marca]

W galerii poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z prezentacji auta na genewskich targach motoryzacyjnych.

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
  • Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
  • Obraz
  • Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/14] Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇