BMW skierowało się na wschód

Nowe BMW serii 7 wejdzie na rynek europejski jesienią tego roku, natomiast jego premiera odbyła się nie w centralnej europie a w Moskwie, na Placu Czerwonym. Kierując się motto „Never stand still" (Nigdy nie stój w miejscu), największy producent samochodów w segmencie premium zbudował klepsydrę o wysokości prawie dwunastu metrów z historycznymi budynkami w tle – Katedrą Św. Bazylego i Kremlem.

BMW skierowało się na wschód
Jacek Filipek

15.07.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:44

Nowe BMW serii 7 wejdzie na rynek europejski jesienią tego roku, natomiast jego premiera odbyła się nie w centralnej europie a w Moskwie, na Placu Czerwonym. Kierując się motto „Never stand still" (Nigdy nie stój w miejscu), największy producent samochodów w segmencie premium zbudował klepsydrę o wysokości prawie dwunastu metrów z historycznymi budynkami w tle – Katedrą Św. Bazylego i Kremlem.

Za pomocą tej największej na świecie klepsydry, BMW zaprezentowało swój nowy okręt flagowy około 400 gościom z całego świata oraz mieszkańcom Moskwy.

Montaż klepsydry za ogrodzeniem budowlanym wysokości domu umieszczonym na tle znanej na całym świecie panoramy z katedrą św. Bazylego i Kremlem trwał dziewięć dni. 6 lipca został odsłonięty widok na tę robiącą wrażenie klepsydrę łączącą w sobie estetyczny design i najwyższą sztukę inżynieryjną. W górnej bańce klepsydry znajdowało się 180 000 kul o metalicznym połysku, które powoli, ale pewnie opadały do dolnej bańki.

Rosja to największy kraj na świecie, pod względem wielkości terytorium. BMW jest w nim obecne od 1992 roku, pod koniec roku 2008, sieć dealerów rozwinie się do 63 oddziałów w 47 miastach.

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)