BMW M3 Tiger Edition- edycja specjalna z tandetnym logotypem
Specjalne edycje BMW M3 to samochody, na które trzeba decydować się w ekspresowym tempie. Trzydzieści numerowanych egzemplarzy wersji Frozen Gray Coupe, dedykowanej na rynek amerykański sprzedano w zaledwie dwanaście minut. Dwadzieścia pięć sztuk odmiany Frozen Edition dla klientów z Afryki Południowej także cieszyło się ogromnym zainteresowaniem liczonym w minutach, jak będzie wyglądać popyt na Tiger Edition zaprojektowane dla chińskich odbiorców?
03.09.2010 | aktual.: 02.10.2022 21:32
Specjalne edycje BMW M3 to samochody, na które trzeba decydować się w ekspresowym tempie. Trzydzieści numerowanych egzemplarzy wersji Frozen Gray Coupe, dedykowanej na rynek amerykański sprzedano w zaledwie dwanaście minut. Dwadzieścia pięć sztuk odmiany Frozen Edition dla klientów z Afryki Południowej także cieszyło się ogromnym zainteresowaniem liczonym w minutach, jak będzie wyglądać popyt na Tiger Edition zaprojektowane dla chińskich odbiorców?
Jak wszystkie edycje specjalne, Tiger Edition została pomalowana specjalnym lakierem, w tym przypadku postawiono na Fire Orange Metallic, rodem z M3 GTS. Wloty powietrza w przednim zderzaku oraz obramowanie charakterystycznej atrapy chłodnicy pomalowano na czarno. W nadkolach znalazły się 19-calowe obręcze o wzorze 359M, a pod dyfuzorem chromowane końcówki układu wydechowego.
Wnętrze także wygląda nieco inaczej, siedzenia pokryto czarną skórą Novilla obszytą pomarańczowymi nićmi. Zagłówki i listwy progi drzwi naznaczono nieco tandetnym logo Tiger Edition. Nazwa edycji specjalnej bazuje na trwającym właśnie w Chinach roku tygrysa. Samochód zostanie wyprodukowany w 250 egzemplarzach ale cena nie jest jeszcze znana.
Źródło: Autoevolution