BMW Concept Active Tourer Outdoor dla aktywnych

BMW zaprezentowało koncept o nazwie Active Tourer Outdoor. Nie myślcie jednak, że jest to nowa konstrukcja. Pojazd jest praktycznie identyczny z pokazanym na salonie samochodowym w Paryżu w 2012 roku konceptem Active Tourer. Ale są pewne zmiany.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

BMW zaprezentowało koncept o nazwie Active Tourer Outdoor. Nie myślcie jednak, że jest to nowa konstrukcja. Pojazd jest praktycznie identyczny z pokazanym na salonie samochodowym w Paryżu w 2012 roku konceptem Active Tourer. Ale są pewne zmiany.

Samochód mierzy 4350 mm długości, 1833 mm szerokości i 1576 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2670 mm. Wyróżnia się pomarańczowym lakierem oraz 20-calowymi felgami aluminiowymi. Jednak największą zmianą w wersji Outdoor jest możliwość przewiezienia dwóch rowerów we wnętrzu samochodu. Przednie koło każdego z nich musi zostać odkręcone, aby rowery zmieściły się w środku. Rozwiązanie to ma jednak pewną wadę: w przypadku przewożenia rowerów we wnętrzu zmieszczą się jedynie 2 osoby.

Obraz

Pojazd ma taki sam układ napędowy jak koncept sprzed roku: silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra, który napędza koła przedniej osi. Współpracuje on z jednostką elektryczną napędzającą tylne koła. Moc takiego układu hybrydowego wynosi 190 KM, co pozwala rozwinąć prędkość maksymalną 200 km/h i osiągnąć pierwsze 100 km/h w czasie nieco poniżej 8 s. Zasięg konceptu w trybie elektrycznym oszacowano na około 20-30 km, a średnie zużycie benzyny miałoby wynosić około 2,5 l/100 km.

BMW Concept Active Tourer Outdoor nie wejdzie do produkcji seryjnej, jednak niektóre elementy stylistyczne i funkcjonalne mają zostać przeniesione do produkcyjnej odmiany zapowiadanego modelu serii 1 GT.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/27] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nie elektryk, a też się zapalił. Policjanci uratowali kierowcę
Nie elektryk, a też się zapalił. Policjanci uratowali kierowcę
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
Tusk podpisał list. Chodzi o zakaz sprzedaży aut spalinowych
Tusk podpisał list. Chodzi o zakaz sprzedaży aut spalinowych
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇