Audi atakuje Mercedesa reklamą na Super Bowl [wideo]
Finałowy mecz o mistrzostwo ligi NFL już niedługo, więc Audi przygotowało całkiem nową reklamę swojej flagowej limuzyny, modelu A8. Producent z Ingolstadt nie byłby sobą, gdyby przy okazji nie puścił pstryczka w nos konkurencji. Tym razem wybór padł na Mercedesa.
15.01.2011 | aktual.: 13.10.2022 13:52
Finałowy mecz o mistrzostwo ligi NFL już niedługo, więc Audi przygotowało całkiem nową reklamę swojej flagowej limuzyny, modelu A8. Producent z Ingolstadt nie byłby sobą, gdyby przy okazji nie puścił pstryczka w nos konkurencji. Tym razem wybór padł na Mercedesa.
Zimne wojny reklamowe są coraz bardziej wyrafinowane i przemyślane. Pamiętamy jak Audi walczyło z BMW na amerykańskich billboardach. Ostatnio producent z Ingolstadt przygotował specjalny pokrowiec na samochód z nadrukowaną sylwetką Audi R8 Spyder. Niemcy dedykowali ten pokrowiec wszystkim właścicielom Mercedesów oraz BMW, którzy żałują swojego wyboru.
Super Bowl to jedno z największych, o ile nie największe wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych, podczas którego miliony osób mają szansę obejrzeć nie tylko mecz, ale i spoty reklamowe emitowane w trakcie przerw. Audi postanowiło wykorzystać ten fakt i zaatakować Mercedesa.
Pomysł na reklamę bazuje na książce Margaret Wise Brown pt. "Goodnight Moon". Audi bardzo dokładnie przemyślało swój atak i trzeba przyznać, że uwypukliło swoją największą zaletę, która odróżnia A8 od Mercedesa Klasy S.
Ciekawe czy doczekamy się jakiejś odpowiedzi.
Źródło: Autoblog