Alfa Romeo z 5‑letnią gwarancją na auta. Polscy klienci się ucieszą

Polski oddział Alfy Romeo uruchamia nową strategię, której kluczowym elementem będzie 5-letnia gwarancja z limitem do 200 tys. km. Skorzystają z niej wszyscy klienci, którzy kupią nowe auto włoskiej marki po 1 stycznia 2021 roku.

Decyzja importera może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży w Polsce.
Decyzja importera może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży w Polsce.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Aleksander Ruciński

28.12.2020 | aktual.: 16.03.2023 15:07

Trudno wskazać drugą markę, która musiałaby zmagać ze stereotypami tak bardzo, jak Alfa Romeo. Większość z nich dotyczy rzekomej awaryjności włoskich produktów. Producent, a właściwie polski importer zamierza odczarować ten wizerunek, wprowadzając standardową, 5-letnią gwarancję na nowe samochody.

Co warte odnotowania, skorzystają z niej zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, a sposób finansowania nie będzie miał żadnego wpływu na przebieg ochrony. Jedyny "kruczek" dotyczy limitu przebiegu ustalonego na 200 tys. km. Trzeba jednak wspomnieć, że to i tak wyższa wartość niż w przypadku większości konkurentów.

5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne.

Przez cały czas trwania ochrony gwarantem jest FCA Poland, które zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia usterek podzespołów wymienionych poniżej:

  • silnik,
  • układ kierowniczy,
  • układ hamulcowy,
  • układ BSG (Belt Start Generator),
  • skrzynia biegów,
  • układ klimatyzacji,
  • systemy ochrony i bezpieczeństwa,
  • układ trakcji elektrycznej,
  • układ chłodzenia i zasilania paliwem,
  • podzespoły elektryczne,
  • przyrządy,
  • przeniesienie napędu,
  • zawieszenie,
  • multimedia.

Decyzja o wydłużeniu dotychczasowego, 2-letniego okresu wynika z chęci podkreślenia wysiłku włożonego przez koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo - możemy przeczytać w materiałach prasowych marki. To bez wątpienia dobry ruch także z marketingowego punktu widzenia, mogący wpłynąć na zmianę postrzegania marki i wzrost liczby klientów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)