Alfa Romeo z 5‑letnią gwarancją na auta. Polscy klienci się ucieszą
Polski oddział Alfy Romeo uruchamia nową strategię, której kluczowym elementem będzie 5-letnia gwarancja z limitem do 200 tys. km. Skorzystają z niej wszyscy klienci, którzy kupią nowe auto włoskiej marki po 1 stycznia 2021 roku.
28.12.2020 | aktual.: 16.03.2023 15:07
Trudno wskazać drugą markę, która musiałaby zmagać ze stereotypami tak bardzo, jak Alfa Romeo. Większość z nich dotyczy rzekomej awaryjności włoskich produktów. Producent, a właściwie polski importer zamierza odczarować ten wizerunek, wprowadzając standardową, 5-letnią gwarancję na nowe samochody.
Co warte odnotowania, skorzystają z niej zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, a sposób finansowania nie będzie miał żadnego wpływu na przebieg ochrony. Jedyny "kruczek" dotyczy limitu przebiegu ustalonego na 200 tys. km. Trzeba jednak wspomnieć, że to i tak wyższa wartość niż w przypadku większości konkurentów.
5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne.
Przez cały czas trwania ochrony gwarantem jest FCA Poland, które zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia usterek podzespołów wymienionych poniżej:
- silnik,
- układ kierowniczy,
- układ hamulcowy,
- układ BSG (Belt Start Generator),
- skrzynia biegów,
- układ klimatyzacji,
- systemy ochrony i bezpieczeństwa,
- układ trakcji elektrycznej,
- układ chłodzenia i zasilania paliwem,
- podzespoły elektryczne,
- przyrządy,
- przeniesienie napędu,
- zawieszenie,
- multimedia.
Decyzja o wydłużeniu dotychczasowego, 2-letniego okresu wynika z chęci podkreślenia wysiłku włożonego przez koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo - możemy przeczytać w materiałach prasowych marki. To bez wątpienia dobry ruch także z marketingowego punktu widzenia, mogący wpłynąć na zmianę postrzegania marki i wzrost liczby klientów.