Alfa Romeo Junior wyceniona w Polsce. Nie jest tania, ale nadrabia stylem i wyposażeniem

Junior (wcześniej Milano), oficjalnie wjeżdża do polskich salonów z dwoma rodzajami napędu i w pięciu wersjach wyposażenia. Ile trzeba zapłacić za małego SUV-a Alfy?

To miała być Alfa Romeo Milano. Model musi jednak zmienić nazwęAlfa Romeo Junior
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Alfa Romeo
Aleksander Ruciński

Alfa Romeo Junior - podstawowe dane techniczne

Junior to najmniejszy model w ofercie Alfy Romeo. Konstrukcja mocno spokrewniona z Jeepem Avengerem czy Fiatem 600 jest typowym przedstawicielem segmentu miejskich SUV-ów. Mierzy 4173 mm długości, 1781 mm szerokości i 1505 mm wysokości. Bagażnik pomieści natomiast przyzwoite 400 l ładunku.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch rodzajów napędu. Miękkiej hybrydy opartej na benzynowym silniku 1,2 l oraz wersji w pełni elektrycznej. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Premiera CHERY TIGGO 4 i TIGGO 9: rodzina w komplecie

Alfa Romeo Junior - ceny minimalne wersji napędowych

  • 1.2 mHEV 136 KM Ibrida - od 129 600 zł,
  • BEV Elettrica 156 KM 54 kWh - od 173 200 zł,
  • BEV Elettrica Veloce 240 KM 54 kWh - od 215 200 zł.

Jak widać, odmianę na prąd można zamówić w różnych wersjach mocowych. Obie są jednak parowane z tym samym akumulatorem o pojemności 54 kWh. Klienci mogą wybierać także spośród pięciu wersji wyposażenia - dwóch dla hybrydy i trzech dla odmiany elektrycznej.

Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Junior - wnętrze © Autokult | Mateusz Lubczański

Alfa Romeo Junior - ceny wersji wyposażeniowych

Ibrida - od 129 600 zł - standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, automatyczna klimatyzacja, cyfrowe zegary o przekątnej 10 cali, 10-calowe multimedia, 17-calowe felgi aluminiowe;

Ibrida Speciale - od 139 600 zł - 18-calowe felgi, matowe elementy wykończenia nadwozia, elektrycznie regulowane fotele, systemy wspomagania jazdy poziomu 2;

Elettrica - od 173 200 zł - 18-calowe felgi, multimedia i cyfrowe zegary o przekątnej 10,25 cala;

Elettrica Speciale - od 183 200 zł - matowe wykończenia nadwozia i detale w kolorze Arese Red, elektrycznie regulowane fotele, systemy wspomagania jazdy poziomu 2;

Elettrica Veloce - od 215 200 zł - sportowe zawieszenie, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu, 20-calowe felgi.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Najsłynniejsza fuszerka drogowa w Polsce. Naprawią "fale Dunaju"
Najsłynniejsza fuszerka drogowa w Polsce. Naprawią "fale Dunaju"