Alfa Romeo Junior wyceniona w Polsce. Nie jest tania, ale nadrabia stylem i wyposażeniem

Junior (wcześniej Milano), oficjalnie wjeżdża do polskich salonów z dwoma rodzajami napędu i w pięciu wersjach wyposażenia. Ile trzeba zapłacić za małego SUV-a Alfy?

To miała być Alfa Romeo Milano. Model musi jednak zmienić nazwęAlfa Romeo Junior
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Alfa Romeo
Aleksander Ruciński

Alfa Romeo Junior - podstawowe dane techniczne

Junior to najmniejszy model w ofercie Alfy Romeo. Konstrukcja mocno spokrewniona z Jeepem Avengerem czy Fiatem 600 jest typowym przedstawicielem segmentu miejskich SUV-ów. Mierzy 4173 mm długości, 1781 mm szerokości i 1505 mm wysokości. Bagażnik pomieści natomiast przyzwoite 400 l ładunku.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch rodzajów napędu. Miękkiej hybrydy opartej na benzynowym silniku 1,2 l oraz wersji w pełni elektrycznej. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Alfa Romeo Stelvio - też będzie jak Ibisz?

Alfa Romeo Junior - ceny minimalne wersji napędowych

  • 1.2 mHEV 136 KM Ibrida - od 129 600 zł,
  • BEV Elettrica 156 KM 54 kWh - od 173 200 zł,
  • BEV Elettrica Veloce 240 KM 54 kWh - od 215 200 zł.

Jak widać, odmianę na prąd można zamówić w różnych wersjach mocowych. Obie są jednak parowane z tym samym akumulatorem o pojemności 54 kWh. Klienci mogą wybierać także spośród pięciu wersji wyposażenia - dwóch dla hybrydy i trzech dla odmiany elektrycznej.

Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Junior - wnętrze © Autokult | Mateusz Lubczański

Alfa Romeo Junior - ceny wersji wyposażeniowych

Ibrida - od 129 600 zł - standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, automatyczna klimatyzacja, cyfrowe zegary o przekątnej 10 cali, 10-calowe multimedia, 17-calowe felgi aluminiowe;

Ibrida Speciale - od 139 600 zł - 18-calowe felgi, matowe elementy wykończenia nadwozia, elektrycznie regulowane fotele, systemy wspomagania jazdy poziomu 2;

Elettrica - od 173 200 zł - 18-calowe felgi, multimedia i cyfrowe zegary o przekątnej 10,25 cala;

Elettrica Speciale - od 183 200 zł - matowe wykończenia nadwozia i detale w kolorze Arese Red, elektrycznie regulowane fotele, systemy wspomagania jazdy poziomu 2;

Elettrica Veloce - od 215 200 zł - sportowe zawieszenie, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu, 20-calowe felgi.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟