Wczoraj Toyota i Lexus, dziś BMW jak widać problemy fabrycznych niedoróbek dotykają nawet najbardziej cenione marki. Polski importer aut bawarskiego koncernu poinformował właśnie urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o problemach z układem hamulcowym. Awaria dotyczy modeli serii 5, 6 oraz 7.
Wczoraj Toyota i Lexus, dziś BMW jak widać problemy fabrycznych niedoróbek dotykają nawet najbardziej cenione marki. Polski importer aut bawarskiego koncernu poinformował właśnie urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o problemach z układem hamulcowym. Awaria dotyczy modeli serii 5, 6 oraz 7.
Przyczyną tej poważnej usterki jest wadliwy przewód podciśnieniowy od pompy wspomagania hamulców. Na szczęście element ten zostanie wymieniony na koszt BMW. W związku z zaistnieniem tej sytuacji właściciele 325 egzemplarzy sprzedanych w Polsce zostaną listownie poinformowani o konieczności pojawienia się w ASO. Jak widać wpadki zdarzają się nawet producentom marek premium.